آلان تو کی؟
مجاهد کیه؟
.
من محمدم (عماد)
مجاهد فقط یه مدت ادمین اون چنلم بود
دارم از خواب کور میشم خوابم نمیبره
جیغ
-بازم پیام بازرگانیم
.
هعییی....💔
هووووف
در پیام های بازرگانی خود درمانی برای بخواب رفتن پیدا نشد؛ تا درودی دوباره بدرود
-بازم پیام بازرگانیم
.
عیابااا بدرود
https://eitaa.com/Poooh201/9033
وایی الان یادم اومد
شما همون اصفهانیه این؟؟
هعی اسمتون یادم نمیومد
#جنسرگَردان
.
بله
خداوکیلی شما عشق دنیا را میکنید بعد ما دخترا خیلی نامردید شما پسرا همش هیئت و گلستان
.
هعی ..😔😂
شما چرا بیداری گل پسر؟
من حداقل دیشب دوساعت خوابیدم جنابعالی که معلوم نیست کِی و چقدر خوابیدی
حواست به خودت باشه
داغون میشی اینجوری..
-بازم پیام بازرگانیم
.
منم دیروز صبح بعد دو روز دو سه ساعت خوابیدم .
مهم نی .
https://eitaa.com/Poooh201/9036
من نبودم بچه جان حرفهای جستجوگر تو سرم بود..
-بازم پیام بازرگانیم
.
آهان😂
https://eitaa.com/Poooh201/9039
اون که خیلی مهمه
زیادی مهمه
خیلی زیاااد ولی نمیخوای جدی بگیری
با خودت اینکارو نکن بچه
-بازم پیام بازرگانیم
.
وااا خب نیست دیگه 🗿
https://eitaa.com/Poooh201/9033
چند تا چنل دارین مگه؟
لینک بدین
#جنسرگَردان
.
دو تا ولی همینجا فعالیت میکنم
https://eitaa.com/alone_M01
هعی کاش خانواده ها میزاشتن بخدا منم دو ترکه میومدم هیئت حیف که نامحرمی و خانواده اجازه نمیده🤣😔
.
هعییی😂