https://eitaa.com/Poooh201/9038
ولی پسر بودن هم سخته..
-بازم پیام بازرگانیم
.
هعیی ...
یه دختر شاید هیچ وقت این جمله رو قبول نکنه
https://eitaa.com/Poooh201/9040
آره حرف زیاد میزنه.. چه میشه کرد
بالاخره باید باهاش کنار بیام
.
😂😂
https://eitaa.com/Poooh201/9041
قبول کن مهمه چون حرفم درسته و حرفت درست نیست
قبولش کن چون خودت مهمی
اینکه آسیب نبینی مهمه..
-بازم پیام بازرگانیم
.
حال بحث ندارم وگرنه در جواب میگفتم برا خودم مهم نی برا بقیه هم همینطور
https://eitaa.com/Poooh201/9044
متاسفم برات
من قبولش کردم..
-بازم پیام بازرگانیم
.
عه ؟ دخترید؟😂
https://eitaa.com/Poooh201/9044
هر جنسیتی سختی و خوبی خودشو داره
نمیشه گفت مثلا پسرا راحتن یا دخترا ..
#جنسرگَردان
.
حق .
https://eitaa.com/Poooh201/9048
اگه برا من مهم باشی؟
.
وااا نباشه ، ممنون .
خداوکیلی چی چی پسر بودن سخته هر وقت حالت بده میری وهویت و گلستان هر وقت دلت گرفته میشینی رو موتور تو خیابون میچرخی ولی ما دخترا چی هر وقت دلمون گرف باید بشیم کنار اتاقمون هر وقت حالمون بده التماس خانواده کنیم که بزا ه ب بم گلستان
.
😃💔
https://eitaa.com/Poooh201/9050
بفرما آقا عماد شدیم دو نفر ..
#جنسرگَردان
.
عه 😂