من حمایت میکنم ولی خوشبین نیستم
به هر حال دولت رو مردم انتخاب کردن لابد مردم چیزی دیدن از اینا و بهتر از من میدونن
گشادیتون برای نرفتن به تجمع، ممکنه شما رو برای همیشه منتقد کشور کنه
پس، فردا برو تجمع و پلاکارد بلند کن
پهلوی از سس هم میسوزه
دلیل نمیشه که ما همه یه سس خرسی بذاریم تو جیب خودمون چون پهلوی میسوزه
پرودکشن
پهلوی از سس هم میسوزه دلیل نمیشه که ما همه یه سس خرسی بذاریم تو جیب خودمون چون پهلوی میسوزه
ببخشید این دیر یادم اومد
با هر سلطنت طلبی که بحث میکنم بهش میگم تو شاهزاده رو قبول داری به عنوان پادشاه؟ میگه آره
میگم پس تو رعیتی و رعیتو چه به سیاست
همه طلا هاتونو بفروشید که میخام طلا بخرم( بعد از خرید من قیمت طلا با قیمت یه بسته کش مو برابر میشه)
دیدید چقدر راحت بعد از دو تا دروغ، بازم بهم اعتماد کردید؟
مسئولینم همینطوری به ترامپ اعتماد کردن