eitaa logo
قدس تی وی
204 دنبال‌کننده
11.2هزار عکس
8.8هزار ویدیو
212 فایل
قدس تی وی کانال ایتانمای فعالان گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان قدس استان تهران ارتباط با ادمین: https://eitaa.com/me_atu_admin https://virasty.com/mohsenhedayatmehr https://eitaa.com/ammareqods
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایت وزیر ورزش از نقشه دشمنان برای فوتبالیست‌های ایرانی در جام جهانی ٢٠٢٢ 🔹 سجادی: اوج آشوب و دشمنان قسم خورده انقلاب که تمام نرم افزار و سخت افزار خود را در جنگ نرم و نیمه سخت به کار گرفتند تا از جامعه با شرف و غیور ورزش و ورزشکاران به نفع جبهه باطل سوء استفاده نمایند در این نبرد ترکیبی وشناختی به خیال واهی پیروز میدان گردند. 🔹 طراحی پیچیده روباه پیر برای پناهنده شدن ورزشکاران، نقشه خروج بازیکنان در زمین بازی آن حین انجام مسابقه از تلاش همه جانبه برای فروپاشی تیم ملی از درون تا توطئه هدفمند برای جنجال آفرینی در سکوها بر ای متوقف کردن بازی، از اعزام صدها نفر از منافقین با هواپیمای اختصاصی به قطر تا ساخت شعارها ، نمادها و ابزارهای ساختارشکنانه و فراگیری برای انزوای جمهوری اسلامی از نقشه های بود که در این دوره ناکام ماند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ را حتما ببینید👆👆👆 🚨راهکار حاج قاسم برای مقابله با دشمن و حفظ جامعه ... ✍ اگر قصد ما حفظ جامعه است باید مسجد محله را به چشم یک قرارگاه ببینیم. 📐با این نگاه، محدوده آن مسجد دیگر ۲۰۰ متر مربع نمی شود، بلکه ۱۰ کیلومتر و چه بسا بیشتر می شود. 🕛امام جماعت باید مسئولیت خود را یک کار تمام وقت ببیند ... ⚠️ الان ضرورت حرکت به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی بیش از هر وقت دیگر احساس می شود ... 🔴آقایانِ مسئول امور مساجد نگذارید حرف فرمانده زمین بماند ...
میدان ولیعصر تهران گلزار شهدای کرمان ۱۰۰ روزه دارید فراخوان میدید، حتی یک بار هم نتونستید همچین جمعیتی بیارید کف خیابون اونم ساعت ۱ و ۲ نصف شب
⭕️ تعجب FBI از مگر میشود این چنان قدرتمند بود و آن چنان احساسی؟ مگر میشود اجتماع نقیضین بود؟ و این بود معجزه خمینی بزرگ که تمدن غرب رو کلافه و عصبی و وحشی تر از همیشه کرده..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: در دنیا با حاج قاسم خیلی رفیق بودیم 🔹ان‌شاءالله خدا کاری کند که در قیامت هم خیلی رفیق باشیم...
🔴حکم اعدام «حمید قره‌حسنلو» پزشک پولدار که از قاتلین شهید عجمیان بود نقض شد 🔹مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور با انتشار توییتی از احکام نهایی پرونده شهادت شهید عجمیان خبر داد و گفت که فرجام خواهی محمدمهدی کرمی و سیدمهدی حسینی تایید و حکم صادره برای حمید قره‌حسنلو، حسین محمدی و رضا آریا نقض شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مشکور حج قاسم.. ما قصرت ویانه سپاسگزاریم حاج‌قاسم؛ برای ما کم نگذاشتی... 🔰 🇮🇶🇮🇷 فعالان عراقی این نماهنگ را برای تقدیر و تشکر از فداکاری‌های شهید سلیمانی در راه نجات کشورشان از شر تروریسم داعشی، منتشر کردند.
🔺وزیر فدرال آلمان گفته کسانی که در شب سال نو اغتشاش و به پلیس حمله کردن و ماشینها رو آتیش زدن باید بالاترین مجازات براشون درنظر گرفته بشه. 🔹️ آلمان اعدام نداره وگرنه بالاترین مجازات اعدام می‌بود 🔸️ اغتشاش رو برای ایران حلال میدونن و برای خودشون حرام!