eitaa logo
قدس تی وی
200 دنبال‌کننده
11.6هزار عکس
9.2هزار ویدیو
216 فایل
قدس تی وی کانال ایتانمای فعالان گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان قدس استان تهران ارتباط با ادمین: https://eitaa.com/me_atu_admin https://virasty.com/mohsenhedayatmehr https://eitaa.com/ammareqods
مشاهده در ایتا
دانلود
به تصویر بالا میگن : دیکتاتوری به تصویر پایین میگن : زن زندگی آزادی 💬
🎥ابوالفضل پورعرب: خوشحالم که برخی خانواده‌ها با لطف رهبر انقلاب خوشحال شدند 🔹بسیار خوشحالم که خانواده‌هایی به واسطه لطف رهبر انقلاب خرسند شدند. شیرینی عفو تعداد قابل توجهی از محکومان حوادث اخیر کام جامعه را شیرین کرده خوب است.
⭕️مشکل شماها همین تردیدهاست❗️ 🔻متأسفانه اخیرا آقای محمدرضا باهنر گقته: قدری تردید دارم که امام گفته باشند اسرائیل باید ازبین برود!!! 🔻باید به ایشان گفت که اساسا تفاوت اساسی امثال شما با همین تردید ها و عدم باور به عمیق به سرانجام روشن و مهدوی انقلاب است. 🔻شما و برخی نامداران حاکمیت از دوجناح، در اوج اینکه تصور می کنید دانای کل اندیشه و اعلان و اسرار نظام هستید، اعتقادتان نسبت به بسیاری از اندیشه‌های اساسی انقلاب، به گردپای پیرمرد روشن ضمیر و انقلابی فلان روستای لب مرز هم نمی رسد. 🔸پ.ن: تصایر روزنامه‌های ۱۸ شهریور ۱۳۶۱ ✍حمیدرضا ابراهیمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه وقوع زلزله ۷.۸ ریشتری از دید دوربین مدار بسته یک فروشگاه در غازیانتپ ترکیه 🔹سازمان زمین‌شناسی آمریکا اعلام کرد ساعتی قبل دو زلزله یکی به بزرگای ۷/۸ و دیگری به بزرگای ۶/۷ ریشتر با اختلاف زمانی حدود ده دقیقه از هم جنوب و مرکز ترکیه را لرزانده است.
⭕️مخالف رئیسی، دشمن پیغمبر است! 🔹در دوره ریاست جمهوری مرحوم هاشمی رفسنجانی، برخی مردم اینگونه شعار می دادند: مخالف هاشمی، مخالف رهبر است مخالف رهبری، دشمن پیغمبر است ⚠️با این شعار، علناً مخالفت و نقد به هاشمی را قدغن و مساوی دشمنی با پیغمبراکرم (ص) می دانستند و یک فضای بسته ای به وجود آوردند که ترکش آن در نهایت به نظام و انقلاب خورد و همچنان و بعد از چند دهه عوارض آن را مشاهده می کنیم! 🔰چرخ روزگار گذشت و برخی از همان ها امروز به راحتی علیه هاشمی رفسنجانی سخن می گویند و دیگر این را دشمنی با پیغمبر (ص) نمی دانند! 🔹در آن ماجرا، به جای اینکه اقدامات هاشمی با معیار حق و باطل و مبانی انقلاب سنجیده شود، در واقع، خود هاشمی معیار حق و باطل قرار گرفت. ⬅️ گروهی هستند که هنوز از آن دوران، درس عبرت نگرفته و همان راه تقدیس روسای جمهور را دنبال می کنند و در مورد رئیس جمهور کنونی نیز گمان می کنند که ایشان معیار حق و باطل هستند و به نوعی با همان طریقی که در زمان مرحوم هاشمی رفسنجانی مرسوم بود، مدام جلوی نقد منتقدین می ایستند؛ 👈 در واقع، این افراد، خواسته یا ناخواسته می گویند که اگر روزی سخن یا رفتاری مغایر با مبانی دین و انقلاب در مجموعه دولت مشاهده شد باید سکوت پیشه کرد و یا تأویل و توجیه آورد! ❌این تفکر، بسیار بسیار خطرناک است، هم برای جامعه و هم برای شخص رئیس جمهور؛ البته ما معتقدیم که قطعاً رئیس جمهور محترم با این تفکر موافق نیستند و از نقد دلسوزانه استقبال می کنند.
38.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فیلمی که حامیان سلطنت از تماشای آن فرار می‌کنند 🔸 مرور عملکرد پهلوی در ۲۲ دقیقه
📸 زلزله ۷.۷ ریشتری ترکیه بیش از ۱۰۰ کشته برجای گذاشت 🔸آناتولی: 🔹زمین لرزه ۷.۷ ریشتری بامداد دوشنبه در ترکیه ، ساختمان‌های زیادی را ویران کرد و تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر کشته و هزاران نفر زخمی شده اند.
🔴پزشک هتاک به بانوی محجبه در کاشمر تفهیم اتهام شد 🔹دادستان خراسان رضوی: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر اظهارات توهین آمیز یک پزشک نسبت به یک بانوی محجبه و روحانیت در شهرستان کاشمر، دستورات لازم خطاب به دادستان عمومی و انقلاب کاشمر صادر شد. 🔹 در این راستا پرونده قضایی تشکیل، پزشک هتاک احضار و پس از تفهیم اتهام ، قرار قانونی لازم صادر و مطب این پزشک پلمب شد. 🔹بر اساس قرار نظارت قضایی صادر شده، این پزشک در حال حاضر از انجام فعالیت های پزشکی منع شده است و تحقیقات و اقدامات قانونی در این زمینه ادامه دارد.
🔴مدیرعامل ایران‌خودرو تغییر می کند 🔹در پی دستور رئیس جمهور محترم درباره پیگیری واگذاری خارج از روال معمول خودرو به برخی دستگاه‌ها در ۲۵ دی‌ماه سال جاری و ورود بازرس ویژه رئیس جمهور به این موضوع، خطیبی مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو تغییر خواهد کرد.
21.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴اهمیت پرسش‌گری در سبک زندگی حضرت زینب (س) 🔹حجت‌الاسلام شیخ الاسلامی: استفاده از عنصر پرسش‌گری به عنوان مهمترین مولفه سبک زندگی حضرت زینب (س) راهکار مهمی برای حل مسائل اجتماعی امروز است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نجات افراد از زیر آوار توسط امداد گران در ترکیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سخنگوی قوه قضاییه: برای افرادی که عفو ‌شدند پیشینه کیفری ثبت نخواهد شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 زلزله بسیار شدید ترکیه و سوریه را لرزاند 🔹مرکز لرزه‌نگاری مدیترانه ای اروپا دقایقی پیش اعلام کرد که زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۷/۸ ریشتر مرکز ترکیه را لرزاند. 🔹این زمین‌لرزه در مرز ترکیه و سوریه و در ۲۶ کیلومتری شمال شرق غازیانتپ ترکیه رخ داده است. 🔹وزیر کشور ترکیه: تا این لحظه دست‌کم ۶ پس‌لرزه به بزرگای بیش از ۶ ریشتر در ترکیه ثبت شده که بزرگترین آن‌ها ۶.۶ ریشتر بوده است. 🔹گزارش‌های اولیه، از کشته‌شدن صدها و مجروحیت هزاران نفر در شهرهای مختلف ترکیه و سوریه حکایت دارد. 🔹 تا این لحظه، گزارش‌هایی از احساس این زمین‌لرزه در کشورهای ترکیه، سوریه، لبنان، فلسطین، عراق، اردن، مصر، عربستان سعودی و بخش‌های از اوکراین و اروپا از جمله یونان، بلغارستان و... ثبت شده است. 🔹 مردم، شبانه در بسیاری از شهرهای ترکیه، سوریه و لبنان، از ترس ریزش ساختمان‌ها و پس‌لرزه‌ها، در سرمای زمستان به خیابان‌ها آمده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تصاویری از عمق خسارت فعلی فاجعه زلزله در ترکیه و سوریه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خانواده سوری گرفتار در آوارها مرکز مانیتورینگ زلزله سوریه: این قویترین زمین لرزه تاریخ سوریه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وضعیت یک فروشگاه در لبنان پس از احساس زلزله‌ی ترکیه این زلزله علاوه بر ترکیه در سوریه، لبنان، فلسطین، عراق، اردن، مصر، عربستان و بخش‌هایی از اوکراین، یونان و بلغارستان احساس شده است. مردم در بسیاری از شهرهای ترکیه، سوریه و لبنان از ترس ریزش ساختمان‌ها و پس‌لرزه‌ها، در سرمای زمستان به خیابان‌ها آمده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وضعیت استان های زلزله زده سوریه و نجات افراد از زیر حجم زیاد آوار