eitaa logo
قدس تی وی
203 دنبال‌کننده
11.4هزار عکس
9.1هزار ویدیو
214 فایل
قدس تی وی کانال ایتانمای فعالان گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان قدس استان تهران ارتباط با ادمین: https://eitaa.com/me_atu_admin https://virasty.com/mohsenhedayatmehr https://eitaa.com/ammareqods
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واکنش کاربران فضای مجازی به تبعیض غربی‌ها برای کمک به زلزله‌زدگان سوریه و ترکیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مرغ همسایه حتی در زلزله و بلایای طبیعی نیز برای مزدوران سعودی اینترنشنال غاز است!! 🤔 ۳۰ هزارتا کانکس رفته شونصد هزارتا چادر دو میلیون نیروی انسانی یه روزه رفته ترکیه باور نمیکنید از این مرد زلزله زده بپرسید؟
⭕️ درخواست شهروندان ترک از ارمنستان برای کمک‌رسانی به مردم مصیبت‌زده 🔹 «ارمنستان قرار است گروه‌های امدادرسان به سوریه بفرستد. خواهش می‌کنم به انطاکیه، سامان داغ و اسکندرون هم بیایند. خواهش میکنم، حاتای خیلس احتیاج به کمک دارد. سپاس از ارمنستان» 👤 آنتی صهیون: کار خدا رو باش، تا دیروز ترکیه با حمایت باکو برای ارمنستان شاخ بازی در می‌آورد، الان مردم ترکیه افتاده اند به التماس کردن به ارمنستان برای کمک!
☑️روزنامه نگار ترک خطاب به اردوغان: 🔹چهل و هشت ساعت است که نتوانستی وارد حاتای بشوی، اما اینجا فریاد میزدی که در عرض نیم ساعت وارد دمشق و عرض یک ساعت وارد آتن خواهیم شد. کسانیکه به آنها میگفتی تخم ارمنی و تخم یونانی در سرمای ۵- درجه در حال بیرون کشیدن مردم تو از زیر آوار هستند. دستکم به این احترام بگذار.
🔴درس عبرتی برای ما در عرصه مدیریت فضای مجازی 🔰پلیس ترکیه روز سه‌شنبه اعلام کرد که چهار نفر را به دلیل پست‌های «تحریک آمیز» در شبکه‌های اجتماعی پس از زمین ‌لرزه ۷.۸ ریشتری در جنوب ترکیه بازداشت کرده است. به گزارش «خبرگزاری فرانسه» پلیس ترکیه اعلام کرده که این چهار نفر پست‌هایی تحریک‌آمیز با هدف ایجاد ترس و وحشت در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته بودند که با تحقیقات پلیس دستگیر شدند./ فارس ✍️پ.ن: 🔻در کشور ما هم چندین سال است که نه چهار نفر بلکه تا دلتان بخواهد ضد انقلاب خارج نشین و مغرضین داخلی در فضای مجازی ما دروغ پراکنی می کنند، مردم را می ترسانند، آنها را علیه جمهوری اسلامی می شورانند، فتنه انگیزی می کنند، آنها را نسبت به رهبر معظم انقلاب، امام خمینی ره و انقلاب اسلامی بدبین می کنند، حکومت طاغوت پهلوی را تطهیر می کنند، به مقدسات مردم ما حمله می کنند و ... . 🔻در کشور ما هم قضیه متروپل آبادان پیش آمد و عده ای هر چه دلشان می خواست در فضای مجازی گفتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻بخشش 800 کیلومتر مربعی رضاخان! 🔸خسرو معتضد: 🔹رضاخان منطقه آرارات به مساحت 800 کیلومتر مربع را به بیگانگان بخشید، کاری که همه از آن تعجب کردند.او بسیار ساده بود و مشاوران خوبی هم نداشت.
این جماعت قدردان و لایق محبت رهبر انقلاب نیستند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 🎥 حضور سردار قاآنی در حلب برای نظارت بر عملیات امدادی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایت شهروند زلزله زده اهل خوی از کمک تروریست ها به وی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 وزیر حمل و نقل ترکیه و فرماندار شهر آدیامان با مشاهده خشم شهروندان زلزله زده، سوار خودرو شده و پا به فرار گذاشتند الان سعودی اینترنشنال میگه اینا مزدورای جمهوری اسلامی هستن! 😐 🔹بیچاره براندازا اومدن با زلزله خوی بساط خود تحقیری راه بندازن، زلزله ترکیه اومد، اومدن با اینترنت ترکیه خودتحقیری راه بندازن، خبر رسید توییتر در ترکیه فیلتر شده 😂✋🏻
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥دفاع جانانه یک ایرانی از سپاه پاسداران در برابر یک ضدانقلاب در تلویزیون استرالیا 🔸سپاه سال ها از تمامیت ارضی کشور من حمایت کرده است. 🔸آیا بدنبال ایجاد یک جنگ در کشور در سرزمین مادری خود هستی؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این زندان نبود، هتل بود! 🤔😐 🔺‏این دختر خندانی که دیروز آزاد شده همان است که گفتند ۱۱۰ روز تحت شکنجه شدید و اعتصاب غذا بوده، سی‌ان‌ان ادعا کرد موهای سرش را تراشیده‌اند و بر اثر تجاوز توان راه رفتن ندارد! حالا امروز مشخص شد حتی ناخن‌مصنوعی‌هایش هم سالم مانده و یک دروغ دیگر از هزاران دروغ این ماه‌ها بر ملا شد!
وقتی خودشون پی به دروغ‌های رفقاشون درباره «آرمیتا عباسی» می‌برن! چه ولوله ای افتاده تو جماعت برانداز حالا که دیدن دستشون واسه ملت رو شده افتادن رو فاز انکار که این آرمیتا عباسی پروژه خود نظام بوده! 😒
🔺آرمیتا عباسی آزاد شد اما ... 🔻این عکس از آرمیتا عباسی خود گویای تمام مسائل است.ناخن های بلند ومانیکور شده و رنگ موهای مش وهایلایت شده.انگار چند روزی رو در یک هتل خوب با آپشن آرایش ومانیکور پدیکور گذرانده است ونه در زندان. 🔻پ.ن؛ عکسهای قبل از بازداشتش رو هم در گوگل سرچ کنید. 🤪
🔴تصاویری از قبل و بعد زلزله قهرمان مرعش ترکیه
رییس جمهور فرانسه: روسیه نمی تواند و نباید در این نبرد پیروز شود. 🔹رییس جمهور فرانسه: ما تا رسیدن به پیروزی در کنار اوکراین قاطعانه ایستاده ایم و بر اهمیت امنیت در اروپا و دفاع از اوکراین تاکید می کنیم.
زلنسکی در ادامه سفرهای خود به پاریس رسید
🔴زلنسکی: از اروپا می‌خواهم هر چه سریع‌تر هواپیما و تسلیحات سنگین به اوکراین بفرستد.