eitaa logo
قدس تی وی
206 دنبال‌کننده
11.1هزار عکس
8.8هزار ویدیو
211 فایل
قدس تی وی کانال ایتانمای فعالان گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان قدس استان تهران ارتباط با ادمین: https://eitaa.com/Qodstvadmin https://virasty.com/mohsenhedayatmehr https://eitaa.com/QodsTV
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴برخلاف آنچه که می‌خواهند حاج قاسم را طرفدار شل حجابی در جامعه نشان بدهند، این گوشزد‌های ایشان درمورد سیاسی بازی در امر اداره جامعه و شل حجابی رو ببینید 🔹بله دوستان، اونجایی که حاج قاسم میگه دختر کم حجاب هم دختر منه، منظورش تاکید بر کم حجابی و بد حجابی و شل حجابی نیست، دال مرکزی اونجاست که شما اون دختر رو هم مثل دختر خودتون هدایت و ارشاد کنید و دست از اون برندارید و اون رو به دامن دشمن نندازید، نه اینکه جامعه رو در اعوجاجات رها کنید!
آیا معنای مسرف بودن ایرانی‌ها این است که ما به نسبت کشورهای غربی پرمصرف هستیم؟ ✍ دکتر حمیدرضا مقصودی مدیر اندیشکده اقتصادی قصد پاسخ می‌دهد: پرمصرف‌ترین کشورهای دنیا هم در انرژی، هم در سایر مصارف، کشورهای اروپایی و آمریکا هستند. در مقایسه سرانه مصرفی کل، این داده‌ها واضح است. پس ایرانی‌ها در مقابل غربی ها اصلا پرمصرف نیستند. شاخص هایی چون توسعه انسانی نیز این گزاره را تایید می‌کنند. اما لیبرال‌ها، شاخص‌های موضعی مثل مصرف خانگی گاز را مستمسک می‌کنند برای نشان دادن اینکه ایرانی‌ها مسرف هستند. هدفشان چیست؟ گران کردن انرژی در داخل به منظور تسهیل امکان بهره‌برداری غرب از منابع انرژی ایران و سخت کردن مصرف برای مردم ایران. داده‌های مربوط به مقایسه مصرف را قبلا معرفی کرده‌ایم اما آیا ایرانی ها، نسبت به آنچه باید باشند مسرف نیستند؟ چرا. ما با تنظیم الگوی مصرف می‌توانیم زمینه را برای بهره‌برداری مستضعفان دنیا از انرژی فراهم کنیم. می‌توانیم از انرژی در گسترش حوزه تمدن ایرانی اسلامی بهره گیریم. می‌توانیم ریال را جهانی کنیم (توضیح این ماجرا مفصل است). راهکار این ماجرا هم به هیچ وجه گران‌سازی نیست. تربیت است. فرهنگ سازی است. اقتصاد فرهنگی است. پس بله: لیبرال ها دروغ می‌گویند که ایرانی ها پر مصرف هستند. و نگاه رهبری بر اسراف را باید در مقیاسی تمدنی فهم کرد.
❌️ نخستین گام چین در حذف دلار از معاملات تجاری 🔻چین اولین معامله تجاری را با یوآن به جای دلار آمریکا انجام داد. 🔻بورس نفت و گاز شانگهای در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو شرکت شرکت ملی نفت فلات قاره چین (کنوک - CNOOC) و توتال انرژی فرانسه (Total Energies) از طریق این بورس، اولین معاملات چین در زمینه گاز طبیعی مایع را که به یوان تسویه شده است، انجام دادند. 🔻این معامله شامل حدود ۶۵ هزار تُن گاز طبیعی مایع است که قبل از تسویه معامله با شرکت چینی با ارز «یوآن» توسط «توتال انرژی» از امارات وارد شده است.
🔴چینیها در راستای کنار گذاشتن دلار از تجارتشون اولین معامله ال ان جی با یوآن رو در بورس نفت و گاز شانگهای انجام دادند اونم با شرکت فرانسوی توتال! 🔹آمریکا با تحریم ایران و بعد روسیه قبر خودشو کند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ میکروفون باز نحوه هدایت بایدن را لو داد ♦️باز بودن میکروفون مامور همراه جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا نحوه هدایت مرحله به مرحله او را فاش کرد. باتوجه به سابقه سردرگمی‌ها و راه پیدا نکردن‌های بایدن او اکنون برای برداشتن هر قدم هدایت می‌شود.
🔴 اینم عکس ۶ کشته ۳ کودک و ۳ نفر از کارمندان مدرسه که پریروز توی تیراندازی در مدرسه آمریکایی کشته شدند! 🔹‌ حالا کافی بود تو ایران اتفاق میفتاد تاجزاده و زیباکلام شونصدتا مقاله درباره ریشه این کشت و کشتارها در تربیت دینی بعد از انقلاب مینوشتند و ۱۲۴هزار پیغمبرو پای میز محاکمه میکشیدن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️ خبر مهم و حساس ❌️ دلار از دلایل مهم ابرقدرتی آمریکاست و اگر کشورها دلار رو کنار بزارند مثل کاری که روسیه و چین و... در حال انجام اون هستند آمریکا با بحرانی بی سابقه روبرو خواهد شد !
🔥بوق‌های هواداران عریانی را دریابید❗ 🔻عریانی و فحشا توسط در داخل کشور، حمایت سیاسی و رسانه‌ای حرفه‌ای می شود. 🔻به همین دلیل معدود افراد بی‌حجاب احساس می کنند که با این پشتیبانی سیاسی_رسانه‌ای غربگراها حاشیه امنی برای ایشان در برابر قانون گریزی وجود دارد. 🔻مسئولان ذیربط هم نشان داده‌اند که در هنگام عملیات رسانه‌ای جریان غربگرا، تا حد زیادی منفعل می شوند و این رفتار خودش عامل تقویت روحیه مدافعان فساد شده است. 🔻جریان غربگرا به دو دلیل مهم از عریانی و بی حجابی حمایت می کند: 🔸۱- جذب قشر خاکستری در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری و حتی خبرگان!(که باید این مسیر نفوذ مطابق قانون و بدون ملاحظه مسدود شود) 🔸۲- آلوده بودن بخش قابل توجهی از سران و بدنه جریان غربگرا به و علاقمندی عمیق آنها به فرهنگ غرب و ضدیت افراطی با اسلام! 🔻بنابراین برای برخورد با پدیده عریانی، همزمان برخورد با منابع ترویج عریانی، باید با هواداران سیاسی_رسانه‌ای عریانی و بی حجابی در داخل کشور هم هوشمندانه و موثر برخورد شود تا بخاطر قدرت و شهوت، برای نابودی فرهنگ اصیل ملت تلاش نکنند. 🔻تا این بوق های شیطانی خاموش نشود، بی حجابی متوقف نمی شود
⬅️برخی خانم های بلاگر (اینستاگرام) تشریف دارن در حال عادی سازی و به گفته خودشان نرمال سازی بی حجابی در جامعه 🔹به ضرس قاطع عرض می کنم یک بخش مهم وهم برخی دختران در کف جامعه از بی حجابی تصویر سازی این جماعت است. 🔹مطمئن هستم فقط با یک اقدام ساده قضایی توسط مسئولان محترم بساط شان جمع خواهد شد.
♻️کار تمیز فرهنگی بعدی: اهدای خودرو به کسانی که چراغ قرمز رو رد می کنند!!!