eitaa logo
قرآن ، زندگی ، سلامت(مبین)
178 دنبال‌کننده
514 عکس
479 ویدیو
15 فایل
● شرح : مطالب قرآنی ، سبک زندگی ، حوزه سلامت...
مشاهده در ایتا
دانلود
●》مثل رستم بنام خدا سلام ... بزن سیلی به دشمن مثل رستم هجوم آور، چو بهمن مثل رستم سپاهی!ارتشی!ای لشکر قدس! سِپَر شو بَهر میهن؛ مثل رستم دفاع از مردمت کن مثل قاسم "لباس رزم" بر تَن، مثل رستم کمان بَرکِش؛ رها کُن تیرِسِجّیل بزن سَرها ز دُشمن؛ مثل رستم بده پاسخ، به آمریکا و صَهیون عدو بشکن با من؛ مثل رستم ۲ تیر ۱۴۰۴ # مبین https://eitaa.com/Qran3014/1264
31.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
●》"اقدام فوری" بنام خدا سلام ... اقدام کن؛ اقدام کن؛"اقدام فوری" جان عزیزان است و اقدام ضروری شوحامی کشور،وطن،خود،خانواده پس زن عدو؛شو یاورش، یارتنوری فردا ببین؛ "فردای بهتر"، بهر ایران درجنگ بادشمن نما هردم صبوری غافل مشو ازخویش و از اطرافیانت اقدام کن؛هرگزمَزن خودرا به کوری دیدی "خیانت" را اگر؟ آرام مَنشین داخل مَشو درحزبشان؛بنمای دوری "فرماندهان امنیت" را کن خبر دار تاکشورت محفوظ ماند، از"شروری" بنما گزارش؛حفظ کن مام وطن را اقدام کن؛اقدام کن؛"اقدام فوری" ۲ تیر ۱۴۰۴ ----------------- ●》عزیزان ! هرچه خوبتر مراقب ایران عزیز و همدیگر باشیم. 👇 https://eitaa.com/Qran3014/1265
●》فتح و بشارت بنام خدا سلام ... پیامت میدهد"فتح و بشارت" شده نزدک، "ایام قرارت" قراری که زحق "موعود"بوده رسد میقات در قُدس وصالت زمان "مرگِ آمریکا" رسیده که درخود، مژده دارد"انتظارت" شود نابود از بنیاد، "صهیون" بدست اهل ایمان و اصالت برای جنگ، شو "یار تنوری" که "نُصرت" آورد، پروردگارت فَرَج نزدیک گشته کن صبوری بزودی می رسد، از ره نگارت ستم، نابود می گردد در عالم جهان پُر میشود؛ پُر از عدالت توخواهی دید؛ حق را، بَندگی را کمال آدمی را با "امامت" همین دنیا،توخواهی دیدرضوان لذیذ زندگی را، در سلامت اللهم عجل لولیک الفرج والنصر والعافیه ۳ تیر ۱۴۰۴ حاج علی اصغر زنگانه(مبین) https://eitaa.com/Qran3014/1267
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
● عجب شعری ؟!! شعرخوانی حجت الاسلام آقا سید حسین سیدی این شکوه و تفرعون کوتاه بازهم غرق می‌شود در نیل ندای آزادی♥️🇮🇷👌 https://eitaa.com/Qran3014/1268
●》نکاتی تکان دهنده و جالب درباره علت تاخیرحمله موشکی ایران تاکنون بنام خدا سلام ... چرا ایران همین موشک باران رو بعد از حمله اسراییل به سفارتمون در سوریه انجام نداد ؟ اگر اون موقع این کار رو کرده بود هم بازدارندگی داشت هم شاید سوریه رو هم از دست نمیدادیم چرا ایران این حمله رو با این حجم از موشک، بعد از ترور سید حسن انجام نداد؟ اگر ایران اون موقع این کار رو کرده بود هم جبهه مقاومت دلش گرم میشد که ایران به هر قیمتی پشتش هست، هم اسراییل جرات نمیکرد مستقیما به ایران حمله کنه، و همچنین اگر ایران برای ترور سید حسن همچین واکنشی نشون میداد، ترامپ جرات نمی‌کرد رهبر کشورم رو تهدید کنه چرا واقعا؟ آیا اگر ایران سطح حساسیت اش رو بالا میبرد و برای اون موارد واکنش نشون میداد، الان ما شاهد شهادت این همه سردار در خاک خودمون بودیم؟ قطعا و قطعا خیر هیچوقت این اتفاقات نمیفتاد پس چرا سران جمهوری اسلامی، اون موقع این کار رو نکردند؟ یک دلیل داره یک دلیل مهم داره و اون همون دلیلی هست که حضرت علی رو با اون همه عظمت خانه نشین کرد .... « جهل مردم » ... جهل مردم ....جهل مردم اگر بعد از سید حسن، ایران اسراییل رو بمباران میکرد، درسته امنیت ایران رو برای دهه ها تامین میکرد، اما ،،،،، اما ،،، همین مردم فرداش میریختن بیرون که آقا شما به چه حقی ما رو دارید وارد یک جنگ میکنید؟ حزب الله رو زدن که زدن، به ما چه، ما خودمون گرونی داریم، بدبختی داریم، ما جنگ نمیخایم ....... حالا اونموقع و در اون شرایط بیا بگو آقا این برای امنیت خودته،.... آیا کسی قبول میکرد ؟ « جهل مردم » کمر امام معصوم رو میشکند، ولی فقیه که جای خود دارد آیا ما می‌توانستیم جلوی این جنگ رو بگیریم ؟ قطعا آیا مسئولین ما بلد نبودن جلوی جنگ رو بگیرن ؟ حتما بلد بودن پس چرا جلوشو نگرفتن ؟ چون همین مردم اون موقع باور به دشمنی اسراییل نداشتن، ولی الان به چشم خودشون دیدن اون موقع میگفتن میشه با آمریکا به توافق رسید، الان دیدن که نمیشه و مذاکرات هم تاکتیک فریب بوده اون موقع فکر میکردن اسراییل از هزاران کیلومتر اونطرف تر کاری به کار ما نداره و این ماییم که هی اونو تحریک میکنیم، اما الان دیدن بدون اینکه ما حرفی بزنیم وسط مذاکرات میاد و تهران رو بمباران میکنه و میره اونموقع مردم فکر میکردن اسراییل زن و بچه ایرانی رو نمیکشه و فقط بچه های غزه رو میکشه ولی الان دیدن دهها بچه و کودک رو از زیر آوارهای تهران جلوی چشممون دارن درمیارن اون موقع فکر میکردن سپاه دشمنشونه الان دیدن سپاهه که سینه خودشو سپر کرده تا جان مردم به خطر نیفته تو‌ رو خدا این «آگاهی» که با قیمت این خونهای عزیز به دست اومده رو «مفت» از دست ندیم این جنگ تمام میشه.... ولی هموطن عزیزم از فردا دوباره سرت رو نکن توی اینترنشنال و ... هر مزخرفی گفت رو باور نکن ●》و ما باید این واقعیت های مهم را به همدیگر یاد آوری کنیم؛ تا دوباره گرفتارخواب غفلت و حیله های دشمن نشویم.
زمان: حجم: 2.1M
●》اجمالی از《حقیقت حج از نگاه قرآن کریم》به بهانه پایان ماه ذی حجه بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم جَعَلَ اللَّهُ الْكَعْبَةَ الْبَيْتَ الْحَرَامَ وَ الشَّهْرَ الْحَرَامَ وَ الْهَدْيَ وَ الْقَلَائِدَۚ ذَٰلِكَ لِتَعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ يَعْلَمُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَ مَا فِي الْأَرْضِ وَ أَنَّ اللَّهَ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ﴿۹۷﴾/مائده وَ إِذِ ابْتَلَىٰ إِبْرَاهِيمَ رَبُّهُ بِكَلِمَاتٍ فَأَتَمَّهُنَّۖ قَالَ إِنِّي جَاعِلُكَ قَالَ وَ مِنْ ذُرِّيَّتِيۖ قَالَ لَا يَنَالُ عَهْدِي الظَّالِمِينَ ﴿۱۲۴﴾/بقره وَ إِذْ جَعَلْنَا الْبَيْتَ مَثَابَةً لِلنَّاسِ وَ أَمْنًا وَ اتَّخِذُوا مِنْ مَقَامِ إِبْرَاهِيمَ مُصَلًّىۖ وَ عَهِدْنَا إِلَىٰ إِبْرَاهِيمَ وَ إِسْمَاعِيلَ أَنْ طَهِّرَا بَيْتِيَ لِلطَّائِفِينَ وَ الْعَاكِفِينَ وَ الرُّكَّعِ السُّجُودِ﴿۱۲۵﴾/بقره وَ أَذِّنْ فِي النَّاسِ بِالْحَجِّ يَأْتُوكَ رِجَالًا وَ عَلَىٰ كُلِّ ضَامِرٍ يَأْتِينَ مِنْ كُلِّ فَجٍّ عَمِيقٍ﴿۲۷﴾ وَ يَذْكُرُوا اسْمَ اللَّهِ فِي أَيَّامٍ مَعْلُومَاتٍ عَلَىٰ مَا رَزَقَهُمْ مِنْ بَهِيمَةِ الْأَنْعَامِۖ فَكُلُوا مِنْهَا وَ أَطْعِمُوا الْبَائِسَ الْفَقِيرَ﴿۲۸﴾/حج ●》تعریف《اقامه و برپایی حیات اجتماعی》از محله ( نماز جماعت) تا عرصه جهانی (حج) با《محوریت امام》 صدق الله العلی العظیم چهارشنبه ۴ تیر ۱۴۰۴ (۲۹ ذی حجه ۱۴۴۶) ¤ حاج علی اصغر زنگانه(مبین) https://eitaa.com/Qran3014/1270
12.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سردار شهید امیرعلی ! سلام ... "سوگواری" می شود با یاد تو "بی قراری" می شود با یاد تو تو مگر هستی زیاران حسین اشک جاری می شود با یاد تو "روز عاشورا"و شاید"اربعین" "استواری" می شود با یاد تو منتظر هستیم ما، تا آن قیام "سوگواری"می شود با یاد تو ۴ تیر ۱۴۰۴ https://eitaa.com/Qran3014/1271
●》چارِچار، چارصد وچار (یک جهان استوار) بنام خدا سلام ... چارِچار، چارصد و چار روز هفته، بِسم چار وقت ظُهر اَست ونماز وقت و هنگام قرار رو به قبله در دعا محضر پروردگار خالق دنیا و دین قبل و بعد روزگار برترین قدرت؛ بِحق بهترین آموزگار خالق هردو جهان مالکِ روز شمار ربّ دنیاها همه ربّ جنّت، ربّ نار صاحب جود و کرم اهل نعمت بی شمار برترین پاسخ رسان بر دعای بی قرار این دقیقه، زین خدا خواهم از او زارِ زار کای خدای مهربان اهل ظلمت ده فرار حق قرآن مجید حُکمِ حق کن برقرار کن زمین آرام و رام تا شود مشتاق یار امن‌ کن‌ دنیا همه با امام‌ هشت و چار سهل کن امر فرج دشمنان کن تار و مار تا شود دنیا بهشت یک جهان استوار ۴۰۴ /۴ /۴ حاج علی اصغر زنگانه(مبین) https://eitaa.com/Qran3014/1272
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
●》آمریکا به تصرف ایران و عراق (نهایتا اوراسیا)می اندیشه و ما به مذاکره با او ... ¤ خوب به این فیلم بیش از ۲۵ سال پیش توجه کنید. ¤》وقتشه تنگه هرمز رو ببندیم https://eitaa.com/Qran3014/1273
زمان: حجم: 825.5K
●》من خادم آقای کربلایم بنام خدا خدای حسین(ع)، خدای جهاد و شهادت، خدای ظهور و پیروزی سلام ... السلام علیک یا ابا عبدالله ... من "خادمِ" 《آقای کربلایم》 من پیروِ منظومه ی《وِلایم》 جان بَر کفَم،"آماده ی شهادت" من "شیعه ی" برپای مرتضایم اِستاده؛ مثل "قاسم سُلیمان" "سربازِ دین" هنگام‌ هر"بَلایم" در حال جنگم بارژیم صهیون چون مسجدالاقصی بُوَد برایم یعنی کنون، آنها یزیدو شمرند میدانِ هر جنگی، چو کربلایم پیروز این میدان، منم نه کافر این "رَجَز" من باشد و "دعایم" "عباس نام آور" مَرا اُمید است او《اُسوِه》، باشد"تا ابد"برایم زهرای مرضیه مرا《چو مادر》 او در "جِهاد و رَزم" رهنمایم زن های ما، چون"زینب دلاور" صاحب سُخن درخانه مُقتدایم سَیّد علی خامنه ای《امامم》 مشتاق "مهدی"پور مُصطفایم ¤ لعنت خدا و ملائک بر بنی امیه و پیروانشان در همیشه تاریخ ... والسلام ۵ تیر ۱۴۰۴ اول محرم ۱۴۴۷ https://eitaa.com/Qran3014/1274
زمان: حجم: 900.8K
●》قدرت دفاعی قوی ایران (پس از ۴۵ سال دشمنی و تحریم غرب، آمریکا، یهود و مرتجعین عرب) چگونه فراهم شده است ؟ ¤》همین روش، می تواند اقتصاد، فرهنگ و سیاست ما را قوی و قدرتمند کند. https://eitaa.com/Qran3014/1275