eitaa logo
قرآن ، زندگی ، سلامت(مبین)
179 دنبال‌کننده
515 عکس
479 ویدیو
15 فایل
● شرح : مطالب قرآنی ، سبک زندگی ، حوزه سلامت...
مشاهده در ایتا
دانلود
●》مرگ بر اسرائیل بنام خدا مرگ بر اسرائیل، مرگ برآمریکاست مرگ بر یهود ومرگ برخاخام هاست مرگ بر غرب دون، مرگ برمُلحدین مرگ بر کنیسه، مرگ بر کاهِناست مرگ برکافر است؛ مرگ بر ظالمین مرگ بر قاتل است، قاتل مسلمین مرگ بر هر بدی، مرگ بر تروریسم مرگ برحیله ها؛ خدعه بر مومنین مرگ بر انگلیس، رسانه های خائن مرگ بر کلیسا، کنیسه ها و کاهن مرگ بر‌وطن فروش مزدور،همیشه مرگ مرگ تا ابد،چه ظاهر وبواطن مرگ بر اسرائیل، مرگ برآمریکاست مرگ برهر دوتا؛ مرگ بربی خداست مرگ بر حاکمان، در دُوَل مسلمین که نوکر آمریکا، فوق همه خائنین ۱۹ تیر ۱۴۰۴ https://eitaa.com/Qran3014/1308
●》حاجت بنام خدا روزجمعه، ای خدا ! "حاجت" بده پاسخ‌ ما را، "همین ساعت" بده از تو می خواهیم، جان مصطفی سهل کن "امر فرج"، راحت بده جمعه ۲۰ تیر ۱۴۰۴ https://eitaa.com/Qran3014/1309
Jul 11, 11.41 AMحاج علی اصغر.aac
حجم: 21.8M
●》سه پیام کوتاه ¤》جزء بیست قرآن کریم ۱ خداشناسی ۲ پیش بینی خروج موجود زنده در وقع القول(آخرالزمان) ۳ حکومت نماز ¤》جمعه ۲۰ تیر ۱۴۰۴ ¤》مصلای امام رضا(ع) علی آبادکتول https://eitaa.com/Qran3014/1310
زمان: حجم: 419.9K
●》میّتی جنبنده بنام خدا سلام ... نفرین من، نفرین تو، نفرین ماها بردشمن و مزدور او، همواره هرجا نفرین دیگر برسیاسی های دَیّوث آنان که پرچم دارشان، باشد اروپا ازترس آمریکا وصَهیون، درهراسند کرده فراموش ازخدا، هستند ترسا مام وطن را، می فروشن با دلاری که"میّتی جنبنده"باشن صبح فردا ایرانی آزاده، هرگز اینچنین نیست الگوی او رُستم بُوَد؛ "قاسم"سراپا یارب توانی، تا که "تاب آرم"برایت زیرافقط با"عُسر،خواهد بود یُسرا" جمعه ۲۰ تیر ۱۴۰۴ __________ ¤》فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا﴿۵﴾إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا﴿۶﴾/شرح صدق الله العلی العظیم https://eitaa.com/Qran3014/1311
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
●》آموزش مقامات قرائت ¤》با صدای مرحوم استاد منشاوی رضوان الله علیه https://eitaa.com/Qran3014/1312
●》شرح دینم بسم الله الرحمن الرحیم سلام ... خدایا ! حفظ فرما مسلمین را تماما جسم و جان مومنین را نما محکم، همه با حبل قرآن نگهدار ازشیاطین، سرزمین را بلاد مسلمین است، سرزمینم رسول تومحمد(ص)هم اَمینم "ولایت"،بعد او ماراست محور و گویم چندجمله، شرح دینم خدایا ! "قلب ما" ثابت نگهدار زشرّ "کفر" و "فتنه"، شرّ اشرار قدمهامان، نما ثابت به دینت به لطف دانشِ "آیات و اسرار" نشانم ده،"صراط مستقیم"ت ره آنان، که کردی اهل نعمت نجاتم ده، زگمراهان و "کفار" پس ازحمد و ثنایت تاقیامت چو ابراهیم، ما را شیعه فرما علی را، نوح ما در شیوه فرما سوار کشتی"اهل کساء" کن عدوّش را زریشه تیشه فرما "سرانجام جهان"، آباد گردان زدست "ظالمان"، آزاد گردان امام عصر(عج) بنما رهبر ما بشر را جملگی دلشاد گردان بقای ما، بهشت جاودان کن جوارخود،جلیس عاشقان کن که گرم حمد تو، باشیم دائم قُوای ما دراین ره، پرتوان کن ۲۱ تیر ۱۴۰۴ https://eitaa.com/Qran3014/1314
-6256664677279391998_32627074223943.mp3
زمان: حجم: 8.6M
گوش کن، خیلی مهم است گوش جان هوش کن،خیلی مهم است هوش جان "مرگ صهیون" می رسد؛ بعدش "ظهور" نوش کن، خیلی مهم است، نوش جان ●》مثل یک تشنه، مطالب را با هوش تمام نوش جان کنیم. ¤ اول : برای اتمام حجت و آمادگی شخص خودمان ¤ دوم : جواب برای اطرافیان و خانواده و فامیل داشته باشیم ¤ سوم : در حد وسیع منتشر کنید https://eitaa.com/Qran3014/1315
●》مذاکره با کی ؟ بنام خدا سلام ... با کسی که با تو بر سر مسئله ای مادی، یا حق و حقوقی اختلاف دارد؛ نه با دشمنی که بودن تو را (بودن اسلامی_ بودن ایرانی_ بودن علمی و فنی ...) قبول ندارد. و می خواهد تو هیچ رشد علمی، فنی، اقتصادی، سیاسی و نظامی نداشته باشی و همیشه (در صورت بودن) محتاج، ذلیل و زیر دست او باشی. دشمنی که این ناجوانمردی را در طول تاریخ و تجربیات اخیر ایران و جهان، فراوان انجام داده است. ¤》نظر جنابعالی (که پیشنهاد مذاکره می کنی) با《استاندارد ولایت》و که دانای به همه کس و همه چیز است؛ مطابقت ندارد و باطل است. وَ لَنْ تَرْضَىٰ عَنْكَ الْيَهُودُ وَ لَا النَّصَارَىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْۗ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَىٰۗ وَ لَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُمْ بَعْدَ الَّذِي جَاءَكَ مِنَ الْعِلْمِۙ مَا لَكَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِيٍّ وَ لَا نَصِيرٍ﴿۱۲۰﴾/بقره يهود و نصاري، هرگز از تو راضي نخواهند شد، (تا به طور كامل، تسليم خواسته هاي آنها شوي) و از (آيين و فرمان) آنان پيروي كني. بگو: «هدايت، تنها هدايت الهي است!» و اگر از هوي و هوسهاي آنان پيروي كني، بعد از آنكه (با علم و اخبار الهی) از آن آگاه شده اي، هيچ سرپرست و ياوري از سوي خدا براي تو نخواهد بود. صدق الله العلی العظیم ۲۳ تیر ۱۴۰۴ https://eitaa.com/Qran3014/1316
●》اهل یمن بنام خدا مالک اشتر،کنون اهل یمن با وِلا بهتر، کنون اهل یمن فتنه گر برپا نَگردد از خودی فاتح خیبر، کنون اهل یمن ۲۳ تیر ۱۴۰۴ 𖡥_به_فارسی🇾🇪🇮🇷 https://eitaa.com/yamans/17176
●》تولدت مبارک بنام خدا سلام امام عزیزم هَخامنه وَ خامنه، خامنه ای می شود هِندوپاک، اَفاغنه، خامنه ای می شود تُرک وبلوچ ومازنی، تمام اعراب جهان تا ‌‌ "بَلَد فراعنه" ، خامنه ای می شود تبار او هاشمی و، هخامنش دیار او نسل نبیُّ و آمنه، خامنه ای می شود سید"ایران زمین"، تولدت مبارک امام این سرزمین،تولدت مبارک عمر تو "چون نوح"، بلند و مفید تاج سر مومنین، تولدت مبارک ۲۴ تیر ۱۴۰۴ https://eitaa.com/Qran3014/1318
●》جمله عَبدُ المَلِک : بنام خدا ای یهود! ای حزب شیطان لعین ای "امام باطل" و، اصحاب کین ای جنایتکارِ کودک کش، شرور ننگ انسان تا ابد، ای ضدّ دین جمله "مزدوران عالم"، با تواند با تو باشد، نفت و پول کافرین ثروت انبوهِ "غرب" و "ارتجاع" سازمان های جهانی، در زمین هم فضا و آسمان داری به کف هم "پدافند" و "سلاحِ ظالمین" غرب و آمریکا، فرانسه، انگلیس ترکیه ، هم جمله "اعراب لعین" باز هم، پیروزی از آنِ تو نیست چون خدا، دارد برای تو"کمین"* پس خدا باتو نباشد؛ گوش کُن جمله عَبدُالمَلِک**، شعرِ مُبین ۲۶ تیر ۱۴۰۴ ------------------- *) إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ﴿۱۴﴾/فجر **) عبدالملک حوثی رهبر مقاومت در یمن فرمودند : وقتی آسمان با توست، نفت با توست، مزدوران با تو هستند، آمریکا و انگلیس و فرانسه و کشورهای عربی با تو هستند اما پیروز نمی شوی، یقین بدان که خدا با تو نیست. https://eitaa.com/Qran3014/1319
زمان: حجم: 677.1K
●》خدا با ماست بنام خدا سلام برتک تک ملت شجاع و قهرمان اسلام و ایران خدا با ماست، اگرما باخبر شیم بصیر و، مردمانی باهنر شیم همه یکدل، همه آماده با هم کنار خامنه، مرد خطر شیم خدا باماست؛ اگرباحق بمانیم فقط کشتی، به امر او برانیم نموده پیروی، از نوح دوران دوای درد خود، وحدت بدانیم خدا باماست؛ اگر ناترس باشیم همه در یک کلاسِ درس باشیم شود "پیرِ خِرَد"، ما را معلّم همه بر امر او، همدرس باشیم خدا با ماست؛ اگر زیر و زبر شیم نترسیده، به دشمن حمله ور شیم نگوییم هیچ؛ با هم از گلایه فقط در وحدت خود،غوطه ور شیم خدا با ماست؛ خود فرموده این را خودش این مژده داده،مومنین را دفاع از"مومنین"، کارِ خدا هست* به قرآن، بیمه کرد این سرزمین را خدا با ماست، اگرمحکم بمانیم کنار هم، همه با هم بمانیم اطاعت، از امام خویش کرده همه، یک ملت اعظم بمانیم خدا باماست؛ اگرما یارهم شیم انیس یکدگر، در"کوهِ غم" شیم زیکدیگر، نگیریم "خُرده"و"کین" برای رُشد همدیگر، "عَلَم" شیم ۲۶ تیر ۱۴۰۴ ---------------------- * سوره الحج : إِنَّ اللَّهَ يُدَافِعُ عَنِ الَّذِينَ آمَنُواۗ إِنَّ اللَّهَ لَا يُحِبُّ كُلَّ خَوَّانٍ كَفُورٍ﴿۳۸﴾ https://eitaa.com/Qran3014/1320