ᴀɴᴛᴋʜᴀʙᴍᴀʀɢʙᴀʀفور نده
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_ji2lp7b&btn=حرفاتون:)))) نظر بدید تو ناشناس راجب پا
شلام ناراحتم کردی جوجو🥺💔
🖤🩸
الهی💔
ᴀɴᴛᴋʜᴀʙᴍᴀʀɢʙᴀʀفور نده
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_ji2lp7b&btn=حرفاتون:)))) نظر بدید تو ناشناس راجب پا
چلا همش تهش مرگ یکیه که دوسش داریم...
🖤🩸
رمان بعدی قول میدم جبران کنم:)
قول میدم همه ی ناراحتی ها و اشکاتونو تبدیل کنم به خنده؛)
ᴀɴᴛᴋʜᴀʙᴍᴀʀɢʙᴀʀفور نده
میدونی آرزوم این بود قبل تولدم 200شم ولی خب نشد:)
دورت بگردمم
خودتو ناراحت نکن
میرسی به دویست حتما
مطمئن باششش
ᴀɴᴛᴋʜᴀʙᴍᴀʀɢʙᴀʀفور نده
دورت بگردمم خودتو ناراحت نکن میرسی به دویست حتما مطمئن باششش
خدانکنه
من کلا آدم ناراحتی ام
امیدوارم
:)
بچه ها سه پارت تا پایان رمان تضاد مونده:)
که الان بهتون میدم:)
فقط یکم خیلی غمگینش کردم ببخشید:)
🖤 #part 28 🖤
میسو: چیشدیی؟
دو سال بعد....
شیدا: یک سال گذشت
خیلی سخت بود ولی گذشت.
میسو و شروین ازدواج کردن:)
منم که یدونه وروجک دارم🎀
اسمش آرتا عه
بهار هم حامله شد🗿
یه دختر کوچولوی خوشگل🥺
اسم دخترش رز عه:)
ـ. ـ. ـ. ـ. ــ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ
میسو: شروینننن
شروین: جونم؟
میسو: از صبح حالت تهوع دارم
شروین: چرا؟ چیزی نخوردی که مصموم بشی؟
میسو: نه
شروین: عه خب رسیدیمـ
میسو: کجا؟
شروین: عه نمیدونی؟
میسو: نه، کجا؟
شروین: امروز قراره دور هم جمع شیم.
میسو: عااا خب زودتر میگفتییی عیشششش
شروین: ببخشید بانو🗿
پیاده میشید؟
میسو: نه خیر
شروین: 😐
میسو: باشههه
ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ..
بهار: رزززززز
رز: ولم تن(کن)
بهار: عههه پررو شدیااااا
آرتا: خالههه
بهار: جونم؟
میسو: سلاااااام
بهار: سلام
آرتا: خالههههههههههههه
بهار: بلههههه؟
آرتا: بیش//رف یعنی چی؟
بهار: عه خاله دیگه از این حرفا نزنیا، زشته، اینا حرفای خوبی نیست.
میسو: 🤣
چیشد، تو فکر فرو رفتی بهار.
فلش بک به گذشته..
ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ.
بهار: رزاااا، شکلاتمو تو خوردییی؟
رزا: آرههه🤣
بهار: ای بیش-//رف😂
رزا: فدا سرممممم
بهار: رزااااا
ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ــــــــــــــــــ ـ. ـ. ـ. ـ.
زمان حال....
فرید: بهار
بهار: ببب بله؟
میسو: کجایی؟
بهار: ها، همینجا
میسو: اینطور فک نمیکنم.
بهار: مهم نی😂
میسو: 😐
شیدا: خببب بریم داخل دیگه
(تا الان تو حیاط بودن)
رز: بابا
فرید: جانم؟
رز: چرا اسم منو گذاشتی رز؟
فرید: خب دختر.....
بهار: بزار من میگم.
شیدا: بهار
بهار: بله؟
شیدا: هیچ
بهار: خب.....
ادامه دارد...
ᴀɴᴛᴋʜᴀʙᴍᴀʀɢʙᴀʀفور نده
این دختر ي فرشتس.🤍:)!
فرشته با فرشته رفیق میشه:)