ᴀɴᴛᴋʜᴀʙᴍᴀʀɢʙᴀʀفور نده
( PART3) #ANTKHAB_MARGBAR ـ. ـ. ـ. ـ. ـــ.. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. حامی: وایییی شروین واییی امی
عادیه با این پارت افتادم رو خنده؟😂
( PART4 )
#ANTKHAB_MARGBAR
حامی: خب اینم از پایان کلاس امروز.
سالومه: هوفففف بالاخره
ماهک: یسسسس
بهار: هورااا
سحر: آخیشششش
ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ..
ماهک: بریمممم کافههه
سحر: منم بعد اینهمه کلاس دلم یه کافه میخواد
بهار: بریم.
ماهک: سالی
سالومه: برید من میام
ماهک: باش
سالومه: بچه ها کم کم دور شدن.
داشتم میرفتم دنبالشون که برخورد کردم به یه مردی
امیر: اوه.
خوبید بانو؟
سالومه: یه لحظه محوش شدمو گفتم
بله.
امیر: دستشو گرفتمو بلندش کردم.
ببخشید بانو
سالومه: خواهش میکنم من باید از شما عذر خواهی کنم.
حامی: سلام
سالومه: خدانگهدار
امیر: خدانگهدار.
......... ـ...... ـ.....
مکان: ماشین امیر.
امیر: حامی
حامی: بله؟
امیر: میشناختی این دختر رو؟
حامی: آره، اتفاقا یکی از دانشجو های پرسرو صداس
امیر: اسمش چیههه؟
حامی: به تو چه🙄
امیر: عهههههه حامییییی
حامی: سالومه مرادی.
امیر: چه اسم خاصی
حامی: خاص بودنش به تو ربطی نداره، راه بیفت
امیر: شعورت
حامی: نظر لطفته
امیر: خواهش میکنم ببند.
حامی: نوچ.
ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـــ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ.
مکان: کافه
سالومه: دستم درد میکنه
ماهک: واس چی؟
سالومه: خوردم به یکی افتادم زمین😭
سحر: آخیییی
بهار: عب نداره بزرگ میشی یادت میره🤣
سالومه: بعضی اوقات دلم میخواد خفت کنممم😭
ماهک: 🤣🤣
سحر : خب من برا همتون سفارش دادم.
ماهک: چی؟ کی؟
سحر: واس تو شیر کاکائو
واسه بهار اسپرسو
واسه سالی هم شیک توت فرنگیی.
واسه خودمم قهوه
ماهک: 🙄
بهار: 😑
سالومه: عب نداره، بار آخرت باشه
سحر: عههه😐
بعد از خوردن نوشیدنی ها.
ماهک: خببب، خودت سفارش دادی خودتم حساب کننن.
بوس بایییی
سحر: نه، چی؟ وایسا
بهار: 🤣
سالومه: اینبار حق میدم به ماهک🤣
سحر: واییییییی، میک///شمتت😭🤣
ـ. ـ. ـ. ــ.
ادامه دارد...
𝐀𝐍𝐓𝐊𝐇𝐀𝐁 𝐌𝐀𝐑𝐆𝐁𝐀𝐑 🖤✨
Nvisandeh: 𝐑𝐎𝐙𝐀🖤✨
782.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تیکه ای از لایوش😭💔
https://eitaa.com/RAZSHABS
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کامل لایو دیشب صالحی:)
اصکی؟چنلت به باد رفته عجقم🎀