eitaa logo
⸤ رافـضـي‌نوشـت‌ ⸣
310 دنبال‌کننده
507 عکس
10 ویدیو
2 فایل
● ‌‌حامی هیچ فرقه ، گروه ، حزب و شخصیتی نیستیم جز آل محمد صلوات الله علیهم اجمعین ‌➜‌ @Shirane_Rafezi ● ناشناس برای ارسال انتقادات و پیشنهادات ‌➜ https://harfeto.timefriend.net/16482990870145 •| #کپی‌_کاملاً_حلال |•
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹به اعتراف سید قطب ناصبی مصیبت و فراق حضرت ام المومنین خدیجه و ابو طالب علیهما السلام بر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به قدری سنگین بود که آن سال را عام الحزن نامیدند. 🔗 @RafidiText
✍ابن عبد البر از علمای بزرگ اهل تسنن روایت کرده است که عایشه گفت: 💥هر وقت پیغمبر می‌خواست از خانه بیرون برود به یاد خدیجه بود و از خدیجه تعریف می‌کرد. یک روزی خیلی از خدیجه یاد کرد، حس حسادتم به جوش آمد و گفتم: آیا خدیجه یک پیرزنی بیشتر بود که این همه از او تعریف می‌کنی؟! خدا بهتر از او را به تو داده است! پیامبر به قدری غضبناک شد که موهای جلوی سرشان از شدت غضب راست شد! و فرمود: قسم به خدا، خدای عالم بهتر از خدیجه نصیب من نکرده است، او به من ایمان آورد آن زمانی که مردم به من کفر ورزیدند او مرا تصدیق کرد آن وقتی که مردم تکذیبم کردند و تمام اموالش را در اختیار من گذاشت آن وقتی که مردم مرا محرومم کردند و خدای عالم اولادی از او به من داد و از فرزندان دیگر زنان مرا محروم کرد. 🔗 @RafidiText
✨ام سلمه رضوان الله علیها گفت: 🔹هر وقت ذکر حضرت خدیجه سلام الله علیها می‌کردیم رسول خدا صلی الله علیه گریان می‌شد و سپس می‌فرمود: خدیجه و کجاست مثل خدیجه؟ او در آن هنگام که مردم مرا تکذیب کردند، مرا تصدیق نمود و مرا با ثروت خود برای پیشرفت دین خدا یاری نمود. خدا به من دستور داد خدیجه را به قصر زمردی که در بهشت قرار دارد و هیچ رنج و زحمتی در آن نیست بشارت دهم. 🔗 @RafidiText
✍علامه مجلسی رحمهُ الله تعالی می‌نویسد: 🔸در حدیث معتبر از حضرت امام جعفر صادق علیه السلام منقول است که: روزی حضرت رسول صلی الله علیه و آله داخل شد دید که عایشه بر روی حضرت فاطمه علیها السلام فریاد می کند و می‌گوید: ای دختر خدیجه! تو را گمان این است که مادر تو را بر ما فضیلتی بوده است او را چه زیادتی بر ما هست؟! نبود مگر مانند یکی از ماها. پس چون فاطمه آن حضرت را دید گریست، حضرت فرمود که: چه چیز تو را به گریه آورده است ای دختر محمد؟ فاطمه علیها السلام گفت که: عایشه نام مادر مرا برد و او را به نقص و کمی مرتبه نسبت داد. پس حضرت رسول صلی الله علیه و آله در خشم شد و گفت: بس کن ای حمیرا که خدا برکت می‌دهد زنی را که بسیار شوهر را دوست دارد و بسیار فرزند آورد و خدیجه خدا او را رحمت کند، از من طاهر مطهر را به هم رسانید که او عبد الله بود و قاسم را آورد و فاطمه و رقیه و زینب و ام کلثوم از او بهم رسیدند و خدا رحم تو را عقیم کرده است که هیچ فرزند از تو بهم نمی‌رسد. 🔗 @RafidiText
👳🏽‍♂ابن حجر عسقلانی که از علمای بزرگ اهل سنت است اعتراف جالبی در مورد آیه‌ی تطهیر دارد و می‌نویسد: 🔻و در ذکر معنای البیت معنی دیگری نیز وجود دارد چرا که مصدر و منبع اهل بیت پیامبر حضرت خدیجه است برای آن که در تفسیر آیه‌ی «انما یرید الله لیذهب عنکم الرجس اهل البیت و یطهرکم تطهیرا» ثابت شده است که ام سلمه گفته است هنگامی که آیه نازل شد، پیامبر فاطمه و علی و حسن و حسین را فراخواند و عباء را روی آن ها قرار داد و گفت: خدایا، این‌ها اهل بیت من هستند. این حدیث را ترمذی و دیگران نقل کرده‌اند و مرجع و مصدر این اهل بیت، خدیجه است چرا که حسنین فرزندان فاطمه هستند و فاطمه دختر خدیجه است و علی در خانه‌ی خدیجه رشد و نمو یافت در حالی که کوچک بود و سپس با دختر او بعد از وفاتش ازدواج کرد. پس معلوم شد که مرجع اهل بیت نبوی خدیجه است نه غیر از او. 🔗 @RafidiText
بسـم‌رب‌الحـیدࢪڪراࢪ¹¹⁰ . . .♡
سرنوشت قیام‌های قبل از ظهور (۱) 🔹امام سجاد علیه السلام فرمودند: «به خدا سوگند هیچ یک از ما (اهل بیت و سادات)، پیش از ظهور قائم قیام و خروج نمی‌کند، مگر اینکه مثل او همچون گنجشکی است که پیش از پر و بال درآوردن، از آشیانه خود پرواز کند و بچه‌ها آن را بگیرند و بازیچه دست آنها شود.» ✍مرحوم محمدباقر در می‌نویسد: 🔻با او بازى كنند: يعنى اگر هم بحسب ظاهر پيروز باشد حكومت او بازيچه يك عده استفاده‏‌چى است كه او را به بازى گيرند و به مردم ستم كنند مانند حكومت‌‌‏هايى كه بنى حسن در طبرستان و يا افريقا برپا كردند و مقصود اينست كه حكومت حقه و عادله اسلاميه تا ظهور امام قائم (علیه السلام) برپا نمی‌شود. 📚الروضة من الكافي يا گلستان آل محمد / با ترجمه و شرح كمره‌‏اى 🔗 @RafidiText
مولوی و نسبت کُفر دادن به حضرت علیه السلام!! 🔸در مکتب اهل بیت علیهم‌السلام شک در ایمانِ ابوطالب علیه السلام مساوی با کفر است، اما مولوی صراحتاً به ایشان نسبت کُفر و عدم ایمان می‌دهد و می‌گوید: ابوطالب از گفتن شهادتین، خودداری کرد و با جذبه حق، بد دلی نمود!! 📚مثنوی، دفتر ششم، بخش ۳ 🔻چنانچه عرض کردیم معتقد بودن به ایمان حضرت ابوطالب علیه السلام از ضروریات دین و شک در ایمانش کفر است وروایات در این باب متواتر است. از باب نمونه به روایت زیر دقت کنید: 🔹اسحاق بن جعفر از پدرش امام صادق عليه السلام نقل می‌‌كند كه به آن حضرت عرض شد: آنها(مخالفین) گمان میكنند كه ابوطالب كافر بوده است، امام صادق علیه السلام فرمود: دروغ می‌‌گويند، چگونه ابوطالب كافر است در حالی كه می‌گفت: مگر نمی‌دانند كه ما محمد را مانند موسى پيغمبرى يافته‌‌‏ايم كه در كتابهاى نخست وسلف نامش نوشته است؟ 📚مرآة العقول، ج ۵، ص۲۵۳ ، [حدیث۲۹ صحيح.] 🔗 @RafidiText
⸤ رافـضـي‌نوشـت‌ ⸣
❌مولوی و نسبت کُفر دادن به حضرت #ابوطالب علیه السلام!! 🔸در مکتب اهل بیت علیهم‌السلام شک در ایمانِ ا
محیی الدین(ممیت الدین) ابن عربی و نسبت کُفر دادن به حضرت علیه السلام!! ↩️پیرو مطلب قبلی: ✍️همانطور که گفته شد صوفیه و نواصبی(همچون مولوی) از مخالفین (که خداوند در دنیا و آخرت لعنتشان کند) ابوطالب علیه السلام را مسلمان نمی‌دانند! ابن عربی نیز خارج از این گروه نیست! ✍ می‌نویسد: 🔻و أمر النبی (ص) بغسل عمه أبی طالب‏ و هو مشرک! 🔹و پیامبر به غسل دادن عمویش دستور داد در حالی که وی بود! 📚الفتوحات المکیة، ج۱، ص۵۲۱ ✍و همچنین در کتاب دیگرش می‌نویسد: 🔹معلوم است: ابوطالب از تمام مردم بیشتر در راه رسول خدا جهاد کرد؛ اما به دین وی در نیامد از ترس و دشنام، و ترس او از غیر خدا سبب از بین رفتن جهادش گشت!، و این چنین حقیقت ترس از غیر خدا به صورت دو کفش از آتش می‌‌‌‌باشد که سبب ذوب شدن مغز او می‌گردد! که همان سوختن سرش و نابودیش به سبب ذوب شدن می‌باشد! 📚مجموعه رسائل، ج۲، ص۴۴۰ ✴️ریشه عقاید ابن عربی کتب اهل سنت و دشمنان اهل بیت است: 💠پیامبر در وقت یاد کردن از ابوطالب فرمود: شاید در روز قیامت شفاعت من در مورد ابوطالب سودمند باشد، پس در عمق کم آتش جهنم قرار داده می‌شود و آتش به قوزک‎‌های پای او می‌رسد به گونه‌ای که مغز سرش از آن به جوش می‎‌آید! 📚، ج۱، ص۱۹۵، ح۲۱۰ 🔗 @RafidiText