- ما را از مرگ میترسانند، چه باک؟!
ما از جان عزیزتر داشتیم که رفت:))!
شما ای گاوهای شیرده، دور ِخلیج فارس،
نباید گرگهای هرزه را پروار میکردید
نمیبایست شیر خفته را بیدار میکردید
اگر کردید، باید زود استغفار میکردید
گذشت آن دوره که دنیا تیول و طِلق دزدان بود
که استعمار میکردید و استثمار میکردید
تمام زورتان کشتار دختربچههامان بود
بلد بودید اگر، با مردها پیکار میکردید
شما ای گاوهای شیرده، دورِ خلیج فارس
نباید گرگهای هرزه را پروار میکردید
نمیبایست با قوم یهود از پشت میبستید
و در ظاهر به ما مهر و وفا اظهار میکردید
دخیلِ عافیت بر قلعهی خیبر نمیبستید
اگر یاد از مَصاف حیدر کرّار میکردید
شیوخِ پَستِ الأزهر، تهی مغزانِ الاَحقَر
که دائم حرف اسرائیل را نشخوار میکردید،
شما که عمری از آیات قرآن نان درآوردید
چرا با خونِ خلق روزهدار افطار میکردید؟
چه شد حالا به دستوپای غربِ وحشی افتادید؟
شما که قدرت خاکِ مرا انکار میکردید
جهان دیگر به کام نحس کفتاران نخواهد بود
نمیبایست شیر خفته را بیدار میکردید
#عباس_احمدی.
ولیِ دم، به نام حق ولی امر ما گشتی؛
پدر را مجتبی بودی و ما را مقتدی گشتی .
[سخنیباࢪهبࢪشهید🇮🇷]
امشب از حسرت رویت دگر آرامم نیست دلــم آرام نگیــرد کـه دل آرامم نیست!🖤💔
از بارش بی موقع باران چه بگویم؟
از بام ترک خوردهی ویران چه بگویم؟
نم نم زده غم ، تیشه به رگهای خیابان
از دیدهی نمناک درختان چه بگویم؟
حیرانم و آوارهی هر کوچه و برزن...
رفتی و من از این دل حیران چه بگویم؟
پاییز دلم گشته هم آوای زمستان...
پژمرده تن از شاخهی عریان چه بگویم؟
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خامنهای رهبر
فرمانروای دلبر...
در این جهاد اکبر...
با دشمنان ابتر...
در این جنگ مجازی...
این جنگ فتنه سازی...
ما راهمان همین است
شعارمان همین است!
"خونی که در رگ ماست
هدیه به رهبر ماست"
رهبرشهید🇮🇷
[سخنیباࢪهبࢪشهید🇮🇷]
خامنهای رهبر فرمانروای دلبر... در این جهاد اکبر... با دشمنان ابتر... در این جنگ مجازی... این جنگ فت
³⁷ سال به پدر گفتیم و حالا نوبت به پسر رسیده!
و چقدر زیبا که شعارمان عوض نشد((:
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عکاسان و دوربینهای که زیباترین تصویر را ثبت کردند✨((:
رهبرشهید🇮🇷
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ذوق دیدارهای انتهای خیابان کشور دوست تمام شد...
دیگر سیدعلی آنجا نیست💔
رهبرشهید🇮🇷