رهبرم نمیدونم اشک هام گریه هام دلتنگی هام رو چگونه کنترل کنم اما بالاخره که شب میشه :))))))) 💔
بعد از خدا شما دستمو بگیرید.
و دست دخترو ول نکن آقام :))))))))) 💔
-سخنانشما🖤
خدای خامنه ای از همه بزرگتر است ! کسی که تا به خدا می رسد نمی میرد ! شهید خامنه ای تا ابد نمی میرد ! شهید خامنه ای تا ابد نمی میرد ! 🖤
-سخنانشما🖤
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🌷 از ته دل به حضرت آقا گفتند: قربانت علی!
🎤آیتالله سیّدمجتبی حسینی خامنهای، در گفتوگویی دربارهی پدر خود، حضرت آیتالله العظمی شهید سیّدعلی خامنهای رضواناللهعلیه:
✏️ یک خاطرهای را آقا خودشان از زمان ریاست جمهوری برایمان تعریف میکردند. خب عادت آقا این بود که به صورت مستمر، هر چند روز یک بار، با والدینشان تماس تلفنی میگرفتند و صحبت و احوالپرسی میکردند. یکی از روزها، آقا چند دقیقهای با ایشان صحبت کردند و بعد خداحافظی کردند، مرحوم آقا هم خداحافظی کردند. بعد با این تصوّر که آقا گوشی را گذاشتهاند، خیلی آرام ــ که انگار دارند با خودشان صحبت میکنند ــ با همان لهجهی شیرین ترکی گفتند «قربانت علی». ایشان تصوّر میکردند که آقا گوشی را گذاشتهاند، ولی آقا هنوز گوشی را نگه داشته بودند و این جمله را شنیده بودند.
📩 شماره ۳ از ۱۷
🖼 متن کامل مصاحبه منتشر نشده و تفصیلی رسانه KHAMENEI.IR با حضرت آیتالله سیّدمجتبی خامنهای را از اینجا بخوانید:
farsi.khamenei.ir/others-dialog?id=62806
[سخنیباࢪهبࢪشهید🇮🇷]
🌷 از ته دل به حضرت آقا گفتند: قربانت علی! 🎤آیتالله سیّدمجتبی حسینی خامنهای، در گفتوگویی دربارهی
یک نفر هم ایرانی نبود... یک روز گفت:
- قربون سیدعلی ها بریم💔
رهبرم نگران نباشید ما جان فدای آقا سید مجتبی خامنه ای هستیم
- سخنانشما🖤
حواستون بهم باشه... حواستون به آرزوم باشه و ناامیدم نکنید💔
-سخنانشما🖤
[یاد باد آنکه ز ما وقت سفر یاد نکرد
به وداعی دل غمدیدهی ما شاد نکرد]🙂💔
-سخنانشما🖤