[سخنیباࢪهبࢪشهید🇮🇷]
نباید میرفتید ! ما دوستون داشتیم نباید میرفتید نباید نباید نباید -سخنانشما🖤
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رفت؟! کجا رفت؟ میخواست بره دیگه...
خسته بود💔((:
کاش تو زمانی که بودی میدیدمت و یه چفیه ازت میگرفتم
این حسرت تو دلم مونده
-سخنانشما🖤
[سخنیباࢪهبࢪشهید🇮🇷]
دلم تنگ نگاهیست که نیست...💔 -سخنانشما🖤
دلتنگِ چهرهای هستم که نمیدانم آوار با آن چه کرده است...🚶♀
-سخنانما🖤
آقا جان 🌱
دلم خیلی برات تنگ شده 💔😭
برامون دعا کن و برای منم دعا کن همانند خودت شهید بشم اگه لایقش هستم 🥲💔
-سخنانشما🖤
نمیدونم چرا این حد از مظلومیتتون ر و دیده و زنده ام یا خون گریه نمیکنم. خوش به حالتون که انقدر شخصیت بزرگی داشتید
-سخنانشما🖤
[سخنیباࢪهبࢪشهید🇮🇷]
من فکر میکردم رفتنش ممکن نیست رفتنش ممکن شد؛ باورش ممکن نیست💔
این که دلتنگ توام
اقرار میخواهد مگر؟
آیندگان خواهند خواند تاریخ در ایران تکرار شد...کوفیان زمان غدیر را ندیدند..علی مظلوم بود اما فاتح و با صلابت..علی در ماه رمضان ب آرزویش رسید..مجتبی زمان در گشوده.تا درکنار دختران زینبی در میادین و برادران عباسی و حسینی در جبهه ها انتقام خون پدر از ابن ملجم زمان بگیرد...انشالا
-سخنانشما🖤
آقا جون
میدونی چقدر دلتنگتونیم ؟
آقا برای ماهم دعا کن ،کربلا میری التماس دعا 💔🥺
آقا داغت هنوز باورمون نیست ... چون هستی پیشمون :)
دوستت دارم
دعا کن ماهم عاقبت بخیر بشیم ،جانمونیم ... جاموندن خیلی بده ....
-سخنانشما🖤