هدایت شده از پونه🌿
تو عید دیدنی ها و مهمونی هامون بعد ناهار و شام همش با هم دیگه تعارف میکنن که نه بذار من ظرفا رو میشورمممم
امروز به تحقیر و توهین هم رسید😂😂😂
یکی اومد به آجی من گفت نههه تو چشات ضعیفه درست نمیشوری بده خودم بشورم.
بنده کتاب بربادرفته رو تموم کردم البته جلد اولشو و باید بگم که بلی از همون سبک کلاسیکی هست که میپرستم
ولی انصافا خودم الان فهمیدم
رمان های ایرانی واقعا بهتر از رمان های غربی یا در کل خارجیه
عشقی که تو رمانای ایرانی هست تو اونا نیست
فضایی که تو رمان های ایرانی هست تو اونا نیست
حسی که داره باهم قابل قیاس نیست
و من هیچوقت با عشقی که مثلا در کتاب های غربی بوده نتونستم ارتباط برقرار کنم و تا بخواید با کتاب ایرانی تونستم