خب هنوز معلوم نی
ولی خب تصمیمم بر اینه که کلاس زبان مثل همیشه برم و حفظ قرآن و تفسیر و سواد رسانه البته واقعا نمیدونم میرسم به همه اینا یا نه و باشگاهم میخوام برم
خب زهرا و مهشاد ما باهم تو یه مدرسه ایم ولی خب نازنین مدرسش با من فرق میکنه قبلا خب طبیعتا اونا رو بیشتر میدیدم ولی خب با نازنینم هم تو مجازی خیلی حرف میزنیم و هم باهم میریم بیرون
یجورایی نمیتونم بگم با کدوم بیشتر وقت میگذرونم الان با همشون میرم بیرون