واقعا اینا که دائما ماهواره نگاه میکنن دیوانند بخدا خودم دو دقیقه پاش میشینم میخوام سرمو بکوبم تو دیوار از احمق بودنشون
منی که از سر بیکاری تو گپ ها عضو میشم سالی یبارم توش حرف نمیزنم حتی به خودم زحمت نمیدم پیام اشون هم بخونم همه رو رد میکنم بره
بنظرم منم یه چنل دیگه بزنم که ناشناسارو اونجا بزارم که اینجا زود پاک کنم کانال شلوغ نشه