منی که از سر بیکاری تو گپ ها عضو میشم سالی یبارم توش حرف نمیزنم حتی به خودم زحمت نمیدم پیام اشون هم بخونم همه رو رد میکنم بره
بنظرم منم یه چنل دیگه بزنم که ناشناسارو اونجا بزارم که اینجا زود پاک کنم کانال شلوغ نشه
https://eitaa.com/nashenasRahil
بچه ها از این به بعد هر ناشناسی که اومد رو تو چنل اصلی میزارم ولی زود پاک میکنم و همه رو میفرستم اونجا پس عضو اونجا هم باشید ماچ ماچ🎀✨