راحیل |Rahil
صرفا بخاطر این پنکیک درست کردم چون منو یاد تابستون سال 1404 مینداخت.
روزایی که پنکیک درست میکردم و ازش خسته نمیشدم و سعی میکردم قلقشو یاد بگیرم و هردفعه بهترش کنم