عجیبه سرمو که از گوشی در میارم خیره میشم به یه کاغذ روی زمین که به مرور خط خطیش کردم خیره میشم
نمیدونم باید چی کار کنم برای امتحان بخونم مقاله مدرسمون رو بنویسم یا چی؟ برم ظبط شده کلاس ریاضیم رو ببینم؟ یا یه قسمت دیگه نگاه کنم؟
نمیدونم نمیدونم نمیدونم و نمیدونم
تنها چیزی که تو ذهنم میگم همینه و از اتاق میام بیرون و به هرچی که دم دستمه خیره میشم.