همیشه فکر میکردم نمیتونم بدون اون آدم حالم خوب باشه و یا بتونم زندگی خوشحال کننده ای داشته باشم
فکر میکردم بهترین دوران زندگی من وقتی بود که با اون آدمم
ولی خیلی وقته دارم زندگی میکنم و به خودم و خانوادم و آیندم فکر میکنم اونقدری سرم با کار و درس شلوغ هست که دیگه شاید خیلی کم وقتی باشه که به گذشته برگردم و بخوام دوباره زندگیش کنم
اگه بخوام صادق باشم هیچوقت فراموشش نکردم هنوزم به یه مکانی میرم که اون میرفت به یادش میوفتم و هرچی، من اونو یادمه من امکان نداره کسی رو یادم بره ولی خب حالا دیگه زندگیم عوض شده و تازه دارم به خودم میام تازه دارم میفهمم تهش خودمم وخودم چه بخوام و چه نخوام الان وضعیت همینه پس مثل همیشه میسپارم به خدا میدونم که اون کمکم میکنه.
یزره دلم میخواد پروفایل کانالو عوض کنم ولی حقیقتا چیز زیادی ندارم پس فعلا همینه
هدایت شده از زیتون🫒
20.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
روز بچه های میناب تو اسمون ها مبارک باشه♡:)
به وقت ۱۴۰۵/۱/۲۹
دختران دریاچه شهدای خلیج فارس✨
راحیل |Rahil
. روز بچه های میناب تو اسمون ها مبارک باشه♡:) به وقت ۱۴۰۵/۱/۲۹ دختران دریاچه شهدای خلیج فارس✨
ولی به یاد دختر های میناب:(((