هدایت شده از وَأَنتُمُ الْأَعْلَوْنَ :)
یاسمن: یه دردایی مال خودِ آدمه
نمیشه با کسی قسمتش کرد
انگار وقتی به کسی میگی از ارزشش کم میشه،
دستمالی میشن:)
هادی: من نمیفهمم آدما چرا وقتی تو عشق شکست میخورن، فیلسوف میشن
یاسمن: من شکست نخوردم، از دست دادم...:)
#تیکه_فیلم
#لحظه_ی_گرگ_و_میش
با خودم گفتم عصر خونه خالی میشه میشینم کامل امتحان فردا رو میخونم یه صفحشم نخوندم
راحیل |Rahil
چالش 30 روزه "عنکبوت سفید" (فور کنید چنلاتون) ـــــــــــــــــــــــــــ 1.اگه یه کتاب مینوشتی، اسم
روز اول :
نمیدونم بستگی به کتاب داره ولی خب شاید: تکه ای شکسته، خواسته های نتوانسته یا هم راحیل