راحیل |Rahil
چالش 30 روزه "عنکبوت سفید" (فور کنید چنلاتون) ـــــــــــــــــــــــــــ 1.اگه یه کتاب مینوشتی، اسم
روز دوم: احساس میکنم یه ترمیم کنندست ترمیم کننده زخم
آدما تا وقتی تو این دنیا هستند درد دارند و زخم و یه عشق سالم و یه آدم سالم میتونه باهاش درد بکشه باهاش سختی بکشه انگار آدما وقتی یه دردی دارند وقتی با یه آدم سالمی باشند میتونن بهتر خودشونو ترمیم کنند میتونن بیشتر تحمل کنند مهم اینه که یه آدمی رو برای عشق انتخاب کنند که بزار که آزاد باشنو زیبایی همراه خودشون بیارن.
چقدر از صمیم قلبم میخوام که فردا تجمع دخترا رو تو میدون امام برم ولی تایمش خیلی خوب نیست
یکی گیلمور گلز که تا اینجا هیچ نظری ندارم نه دوسش دارم نه خیلی بدم میاد
دومی برای بار سوم تقریبا دارم فیلم Anne with an e رو میبینم و لذت میبرم از قشنگیش
و همینطور دفترچه راهنمای رزیدنت که فوق العادست