یکی گیلمور گلز که تا اینجا هیچ نظری ندارم نه دوسش دارم نه خیلی بدم میاد
دومی برای بار سوم تقریبا دارم فیلم Anne with an e رو میبینم و لذت میبرم از قشنگیش
و همینطور دفترچه راهنمای رزیدنت که فوق العادست
یذره تو کتاب خوندن کند شدم همینطور که تو درس خوندن کند شدم که ایشالا بهتر میشم
راحیل |Rahil
کتابم که هنوز جلد دوم بربادرفته ام
کتابی که میخوام بعدش شروع کنم و خیلی خیلی براش ذوق دارم کتاب 'تصمیم گرفتم بیخیال باشم' هست که واقعا خوشحالم از اینکه این کتاب دارن