سریال 'دفترچه راهنمای رزیدنت' بنظر من کاری کرد که احساس کنم منم باهاشون دارم کار میکنم و تجربه میکنم منم یه رزیدنت سال اولی ام با کلی بیمار ولی بدون تجربه.
در آخر فیلم منم احساس کردم که یک سال رو گذروندم و الان سال دومی ام.
سریال خیلی قشنگی بود و به شخصه کاملا دوسش داشتم و خیلی ململانی بود✨