امروز رفته بودم شربت بگیرم بعد خیلی خیلی شلوغ بود بعد میخواستم برگردم دستم شربت بود یهو یکی هولم داد بدجور شربتم ریخت رو چادر یه خانومی که جلوم بود وای امیدارم منو ببخشه بخدا از قصد نبوددد😭
امروز روز خیلی پر کاری بود و از صبح تا شب درحال رفتن به اینور اونور و انجام دادن کار های مختلف بودم ولی این خستگی رو دوست دارم و این آخر هفته که در پیش دارم قراره خیلی پر کار تر تر هم بشم