کتاب 'عاشقانه ای برای 16 ساله ها' رو که میخونم احساس میکنم چقدر من تو دینم و اعتقادم کمکاری کردم و چقدر مدیونم
راحیل |Rahil
کتاب 'عاشقانه ای برای 16 ساله ها' رو که میخونم احساس میکنم چقدر من تو دینم و اعتقادم کمکاری کردم و
یعنی منم میتونم یروزی به این درک و اعتقاد قوی برسم؟ منم میتونم یروزی مثل شهیده راضیه کشاورز باشم؟
یعنی منم لیاقتشو دارم ؟