راحیل |Rahil
دیالوگ:
چیزی که از جنگ یادگرفتم چیزی بود که تو مدرسه آموزشش نمیدادن
برای زنده موندن لازم نیست دوست کنار خودتو نابود کنی، شما باید به هم کمک کنین، از همدیگه محافظت کنین
چیزی که واقعا تو زندگی مهمه کنکور یا دانشگاه رفتن نیست بلکه گرمای دوستانم بود
ما نتونستیم از همدیگه محافظت کنیم و این برای من بود :))
انقدری حرف تو دلم از آدمای زندگیم دوستام، خانوادم، و... هست که دوست دارم یبار فقط یجا با صدا بلند براشون بگم و بگم که چقدر دربارشون فکر کردم و گاهی بابتش خودمو از دست دادم و فقط قبول کنن بفهمن کاری که کردنو بتونم خودمو خالی کنم و یبار بجای اینکه این دردو رو خودم و جلو اینه خالی کنم اینکارو جلوشون انجام بدم
پارسال همین موقع..
چقدر وحشتناک بود اینکه صبح که بیدار شدم اولین چیزی که دیدم اون صحنه های تلخی بود که از حمله اسرائیل به ایران گرفته شده بود
روح تمام شهدای جنگ دوازده روزه اللخصوص سرداران در آرامش.