راحیل |Rahil
رضا پهلوی: دلم برای ۳ سرباز کشته شده آمریکایی سوخت.. +++هموطنات چی؟ واقعا در عجبم یه سری آدم چجوری
170 دانش آموز شهید شدن بعد این داره میگه دلم برای اون سرباز آمریکایی که کشته شده سوخت.
اینم کسی که منتظرید نجاتتون بده:
که دخترش بیاد بابت حمله به ایران از ترامپ تشکر کنه وااای
هدایت شده از برای آگاهی!🇮🇷🇵🇸
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
راحیل |Rahil
آقای ما با آقای شما فرق داره .
خاک بر سر بی غیرت شون که همه سرمایه مردم رو بردند و فرار کردند و الان رضا پهلوی بیاد جشن ایرانی کشی یهودیا رو تبریک بگه و به آدم های دی ماه بگه تلفات و حرفی از بچه ها و زن و مردی که کشته شدن نزنه و بیاد برای 3 تا از سربازای آمریکایی حروم. زاده بگه دلم سوخت
و بیشتر خاک بر سر اونایی که از اینا دفاع میکنند و اینها را انسان حساب میکنند
حتی اسم حیوان هم شرمم میاد رو اینا بزارم حیوان شرف داره به اینا.