هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
برگام عجب خط و نشونی کشیدن برای قویترین ارتش دنیا. دارم عشق میکنم از ایرانی بودنم. ::))))
» ناتو «
@farsitweets
هدایت شده از رادیو محمدعلی
در دست داشتن عکس آقا مجتبی و شعارِ مرگ بر ضد ولایت فقیه دادن، آسان ترین کارِ ممکن است! اما در این لحظات سخت و دشوار، گوش به فرمان ولی فقیه بودن و جلوگیری از تفرقه، معیار و میزان ولایت پذیری ما را نشان میدهد...
هدایت شده از [فرشته࣫͝ نجآت]
_پذیرفتن شروط آتش بس حقیرانه ترامپ
فقط یک پیام میدهد:
”با آل علی هرکه در اُفتاد، ور اُفتاد‟
نمیدونم حرفم درسته یا فکرم
ولی اینو میدونم که لبنان تا به الان خیلی کمکمون کرده والان که بهش حمله کردن نباید وایسیم نگاشون کنیم 300 نفر تا الان کشته شدن
هدایت شده از Samieh🇵🇸🇮🇷
حزب الهی بودن واقعا سخته.
یه روز غم یمن داری
یه روز غم لبنان
چندین سال غم فلسطین
هر روز غم ایران.
هدایت شده از ‹فنیـا›
دارن شیعه های لبنان رو که به خاطر ما وارد جنگ شدن رو نابود میکنند پس بیایید تا میتونیم براشون دعا کنیم، صلوات بفرستیم و سورهٔ فتح بخونیم و براشون فوت کنیم، به امید نابودی کامل آدمخوارها.