هدایت شده از فاموتیدین.
میگم دلتنگم. میپرسی برای کی؟ میگم برای وقتی که میرفتم مدرسه. بهم میگی که اون زمان پر از عذاب و استرس بود پس چرا براش دلتنگی؟ چی بگم عزیزم؟ من دلتنگ اون صندلی ایم که هروقت روش میشستم همه میفهمیدن که فاطمه حالش خوب نیست.الان خیلی وقته کسی از روی رفتارم نفهمیده حالم خوب نیست.
امروز تو مهمونی وقتی بحث پدربزرگم که از دنیا رفتن شد عجیب بغضم گرفت که اگه خونه خودمون بود گریه میکردم. لحظه میخواست اشکم بیاد پایین با اینکه کسی به من توجه نمیکنه ولی در هرصورت با دستام خیسی چشامو گرفتم و لبخند زدم:)