حقیقتا جلد اول بربادرفته رو بیشتردوست داشتم البته هنوز کامل جلد دوم رو نخوندم وسطاشم
آخه زن تو هم زندگی خودتو خراب کردی هم مامانتو تو گور لرزوندی حالا هم زندگی خواهرت اونم برای پول؟
قسمت اول Gilmore girls رو دیدم و احساس کردم که من همچنان زیاد علاقه ای به سریالای آمریکایی ندارم پس فکر کنم ولش کنم