چقدر از صمیم قلبم میخوام که فردا تجمع دخترا رو تو میدون امام برم ولی تایمش خیلی خوب نیست
یکی گیلمور گلز که تا اینجا هیچ نظری ندارم نه دوسش دارم نه خیلی بدم میاد
دومی برای بار سوم تقریبا دارم فیلم Anne with an e رو میبینم و لذت میبرم از قشنگیش
و همینطور دفترچه راهنمای رزیدنت که فوق العادست
یذره تو کتاب خوندن کند شدم همینطور که تو درس خوندن کند شدم که ایشالا بهتر میشم
راحیل |Rahil
کتابم که هنوز جلد دوم بربادرفته ام
کتابی که میخوام بعدش شروع کنم و خیلی خیلی براش ذوق دارم کتاب 'تصمیم گرفتم بیخیال باشم' هست که واقعا خوشحالم از اینکه این کتاب دارن