امروز دوتا کلاس رندوم ثبت نام کردم و رفتم که واقعا اگه همین مطالبو یبار داخل مدرسه بجای اون درس های چرت و پرت بهمون میگفتن عمرا یبار سر کلاس میخوابیدم یا گوش نمیکردم
(کلاس سواد رسانه که بنظرم واقعا درباره رسانه خیلی خوب توضیح میداد و کلاس تفسیر موضوعی قرآن که اینم خیلی قشنگ بود)