توضیحی که میخواستم بگم این بود که
از یه جای به بعد تو این سریال انگار فضا تغییر کرد اللخصوص شخصیت اصلی داستان یعنی نا هی دو
از یه جا به بعد دیگه به بهونه برچسب های جایزه ای داخل بسته های کیک کیک نمیخرید ،دیگه شیر آب مدرسه قبلیش رو سر و ته نمیکرد که یاد بک یی جین بیوفته ،دیگه شبا چت نمیکرد ،یا مثلا هر شنبه منتظر فصل جدید full house نبود ، دیگه با خوندن کتاب کمیک بالا پایین نمیپرید، دیگه چتری های بامزش اونقدر کوتاه نبودن و بلند تر شدن، دیگه موهاشو یزرشو با کش بنفش نمیبنده
آره خب همشون بزرگ شدن و الان تقریبا نا هی دو 20 سالشه
همشون دارن بزرگ میشن نمیگم شور ذوق قبلی کامل از بین رفته نه هنوزم هست ولی خب طبیعتا نه مثل قسمت اول
زندگی ما هم همینه دیگه آروم آروم بزرگ میشیم و حالت هامون تغییر میکنه همونطور که دغدغه هامون بزرگ تر و اهداف بیشتری پیدا میکنیم