راحیل |Rahil
وقتی میگن دو دقیقه از فاز کیدراما در بیا همون موقع واکنش بادصبا:
بچه ها خیلی بادصبا عجیب نشده؟
راحیل |Rahil
دی ماه سال پیش اگه درست بگم یه روز که بدترین روز از 1404 بود و از درون داغون بودم تو این اینه تو بازار عکس گرفتم حالا هم که امروز جزو بهترین روزای 1405 برام هست تو همین اینه عکس گرفتم چقدر عجیب.
راحیل |Rahil
اون روز...
یادش بخیر چقدر بد بود یادمه روز مادر بود دنبال کادو بودم و سعی میکردم مسئله خودمو فراموش کنم ولی خب خدا میدونه چقدر درونم آشوب بود.