راحیل |Rahil
دی ماه سال پیش اگه درست بگم یه روز که بدترین روز از 1404 بود و از درون داغون بودم تو این اینه تو بازار عکس گرفتم حالا هم که امروز جزو بهترین روزای 1405 برام هست تو همین اینه عکس گرفتم چقدر عجیب.
راحیل |Rahil
اون روز...
یادش بخیر چقدر بد بود یادمه روز مادر بود دنبال کادو بودم و سعی میکردم مسئله خودمو فراموش کنم ولی خب خدا میدونه چقدر درونم آشوب بود.
هدایت شده از ೀﺧوشه ے مــــاهೀ
چند تا از ممبرای نازتون رو میفرستید اینجا ۱۰۰ تایی شیم؟😭🌟