راحیل |Rahil
یانگ گوان شیک: توی زندگی بعدی هم باهام میمونی؟
اِسون:یعنی میتونم توی زندگی بعدی هم دوباره ببینمت؟
یانگ گوان شیک:وقتش که شد گریه نکن
اِسون وقتی گریه میکنه قلبم پاره پاره میشه.
چیزی که میخوام تو لحظه های آخر زندگیم ببینم لبخندته:)
بخاطر لبخندت تمام زندگیم پر از شادی بود:))
راحیل |Rahil
امروزم دوباره 3 کیلومتر
امروز حال و اوضاع خوبی نداشت بدنم پس شد 2 کیلومتر