راحیل |Rahil
چالش 30 روزه "عنکبوت سفید" (فور کنید چنلاتون) ـــــــــــــــــــــــــــ 1.اگه یه کتاب مینوشتی، اسم
روز 29 ام: دوست داشتم گربه بودم همه دوسم داشتن بوجی بوجیم میکردن
راحیل |Rahil
امروز مفید ترین کاری که کردم نفس کشیدن بود.
یبار یه دوست قدیمی داشتم (دیگه باهم در ارتباط نیستیم.) وقتی اینو بهش گفتم بهم گفت گاهی اوقات نفس کشیدن بزرگترین کاره!
هیچوقت یادم نمیره
راحیل |Rahil
چالش 30 روزه "عنکبوت سفید" (فور کنید چنلاتون) ـــــــــــــــــــــــــــ 1.اگه یه کتاب مینوشتی، اسم
روز سی ام: نمیدونم خیلیا.
پایان چالش.
هدایت شده از [خطای ۴۰۴ ]
روز عرفه،از قلب مشهد امام رضا آرزو میکنم؛
ترامپ،نتانیاهو،پهلوی و پهلوی چیا،و باقی باعث و بانیای اپستین که ناخواسته اسمتون از قلم افتاده،همین دسته جمع برین زیر گِل به حق علی.