گاهی اوقات خودمو میزنم به در بیخیالی با اینکه همه چیز رو میفهمم همه رفتار هارو همه حرفارو همچیو
ولی خب حداقل سعی میکنم بیخیال باشم نسبت بهشون چون حداقل کمتر از آگاه بودن بهشون بهم آسیب میزنه
افسردگی بدی توی قسمت 15 'هندوانه چشمک زن' گرفتم که..
به نویسنده پول میدن یهو همچین کاری کنه یا چی؟
اندازه یه عالمهههه اسکرین دارم ولی خب وقت نکردم بفرستم خیلی شونو آروم آروم میفرستم