گاهی اوقات خودمو میزنم به در بیخیالی با اینکه همه چیز رو میفهمم همه رفتار هارو همه حرفارو همچیو
ولی خب حداقل سعی میکنم بیخیال باشم نسبت بهشون چون حداقل کمتر از آگاه بودن بهشون بهم آسیب میزنه
افسردگی بدی توی قسمت 15 'هندوانه چشمک زن' گرفتم که..
به نویسنده پول میدن یهو همچین کاری کنه یا چی؟
اندازه یه عالمهههه اسکرین دارم ولی خب وقت نکردم بفرستم خیلی شونو آروم آروم میفرستم
راحیل |Rahil
افسردگی بدی توی قسمت 15 'هندوانه چشمک زن' گرفتم که.. به نویسنده پول میدن یهو همچین کاری کنه یا چی؟
تمومش کردم و اگه بخوام واقع بینانه بهش فکر کنم پایان خوبی داشت ✨
منطقی بود و اینکه بنظرم سرنوشت یی چان بد نبود نمیدونم چجوری درموردش حرف بزنم ولی خب برام یه جاهاییش غم انگیز بود یه جاهاییش هم واقعااا خوشحال کننده.
بچه ها تصمیم گرفتم از کل سریال یسری اسکرین هارو گلچین کنم و بعد براتون چندتاشو بفرستم ☺️
هدایت شده از گرافاتشوریدهیکگیاهسمی
بله، از این عکس فقط نقشه ایران مانده؛
اتفاقاً هنرشان همین بود؛
خودشان رفتند تا ایران بماند.
برخلاف بعضیها که حاضر بودند ایران کوچک شود، اما جای خودشان تکان نخورد...