هدایت شده از 🇮🇷 | 𝖣é𝗃à 𝖵𝗎๑
Hiiiiii~
صدا میآد 😓 ؟
این اولین تقدیمی تکیِ دیلیِ 𝘋é𝘫à 𝘝𝘶𖦹 ئـه.
خبخب شما این پیامو فور می کنید تو چنلتون (اگه چنل ندارید، نیازی نیست) و اینجا جوین میشید🌀.
بعد من با توجه از وایبی که از خودتون یا چنلتون گرفتم، یه ادیت از کاراکترای کیدراما تقدیمتون می کنم👈🏾👉🏾
برای ریختن ایدی یا تگتون بیاین
تگدونی😋.
ظرفیت ؟
امروز رفته بودم شربت بگیرم بعد خیلی خیلی شلوغ بود بعد میخواستم برگردم دستم شربت بود یهو یکی هولم داد بدجور شربتم ریخت رو چادر یه خانومی که جلوم بود وای امیدارم منو ببخشه بخدا از قصد نبوددد😭