آنقدر اسکرین های 'هندوانه چشمک زن' رو نزاشتم که دیگه خیلی گذشت بنظرم باید بیخیال بشم
هدایت شده از گرافاتشوریدهیکگیاهسمی
طرفدارای جمهوری اسلامی اونایی هستند که برای پایین کشیدن جنازه یه دختر سه تا شــهید دادن !
طرفدارای پهلوی هم اونایی هستند که عکس دخترای مردم رو لخت می کنن !
حالا شما بگو کدوم معتقد به زن زندگی آزادی هست و کدوم فقط شعارشو میده ؟!
من چند سال پیش سریال 'ملکه اشک ها' رو تا قسمت 6 دیده بودم بعد ولش کرده بودم الان دارم ادامشو میبینم
تو قسمت 14 واقعا میخوام نویسنده رو خاک کنم