راحیل |Rahil
اینجا داشتن درمورد کارهایی که میخوان بعد از جنگ بکنند مینوشتن
دیالوگ :
کارهایی که میخوایم بعد جنگ انجام بدیم:
1_خوردن سیبی که مامان قاچ میکنه
2_دیدن گل ها با مامانبزرگ
3_منم تن ماهی تند میخوام خیلی خیلی تند
4_من دوکبوکی میخوام
5_بیاین یه پیژامه پارتی انجام بدیم
_من عاشقشم!.
اونا قول داده بودن از هم محافظت کنند و برای آیندشون برنامه ریخته بودند:(((