کاش هنوز در دورانی بودم که از جنگ تصوری نداشتم هنوز نمیدونستم صدای جنگنده و موشک و پدافند و صد تا چیز دیگه چین و فرقشون چیه
ولی خب بازم خداراشکر که حداقل در سمت درست این جنگ وایساده ام
امیدوارم این جنگ زود تموم بشه ولی با پیروزی حق بر باطل و اسلام با نابودی اسرائیل و آمریکا جنایتکار امیدوارم روزی باهم اگر جانی در تن بود اون روز رو جشن بگیریم
هدایت شده از 𓏲 𝗨𝘀 ִֶָ ࣪ ִ˚.༄ [⊙⊝⊜]
بچه ها برای پیروزیمون ،
برای ظهور امام زمان ،
برای سلامتی مبارزان جبهه حق
دعا کنید .
بنده رو هم اگه یادتون اومد دعا کنید:)