eitaa logo
راحیل |Rahil
45 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
125 ویدیو
0 فایل
in the name of God همون راحیل سابق:)))) https://eitaa.com/nashenasRahil جایی که ناشناسا میرن 🎀 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_azimka&btn=برای.راحیل ناشناس⭐
مشاهده در ایتا
دانلود
خدافظ نت عزیزم و سلام بر بی نتی
هدایت شده از Light 🇵🇸
هرچی میخوام عکس بفرستم نميشه
پس حرف میزنم
بنده کتاب بربادرفته رو تموم کردم البته جلد اولشو و باید بگم که بلی از همون سبک کلاسیکی هست که میپرستم
و دو شب پیش کتاب یادت باشد رو شروع کردم که داستان داشت
ولی انصافا خودم الان فهمیدم رمان های ایرانی واقعا بهتر از رمان های غربی یا در کل خارجیه عشقی که تو رمانای ایرانی هست تو اونا نیست فضایی که تو رمان های ایرانی هست تو اونا نیست حسی که داره باهم قابل قیاس نیست و من هیچوقت با عشقی که مثلا در کتاب های غربی بوده نتونستم ارتباط برقرار کنم و تا بخواید با کتاب ایرانی تونستم
انگار با تک تک کلماتش یه غم عجیبی برام تداعی میشد
حقیقتا دلم نمیخواد کتاب 'یادت باشد' تموم بشه هیچوقت برای یه کتاب آنقدر گریه نکرده بودم اونم وقتی هنوز یه ذرشو خوندم همونطور که دلم نمیخواد تموم بشه دلمم نمی‌خواست واقعیت داشته باشه ولی این کتاب واقعیت داره
و خلاصه آره اگه کتاب یادت باشد رو بخونید شما هم مثل من گریتون میگیره
و همزمان دارم سریالای دکتر اسلامپ ایدل من آقای پلانکتون‌ رو میبینم