راحیل |Rahil
ولی الان بیشتر از همه دارم ایدل من رو میبینم و تازه آقای پلانکتون رو شروع کردم
با دوتاشون دارم حال میکنم
هدایت شده از پونه🌿
بچه هایی که رفتین مشهد، میشه یه دعایی برای من بکنید امام رضا منم بطلبه.
خیلی وقتههههه نرفتم.😭