به زندگی یسری افراد که نگاه میکنم حس میکنم زندگی نکردم تمام اون اتفاقایی که براشون افتاده و بابتش خوشحال بودن و آزاد من همزمان اون اتفاق برام میوفتاد ولی احساسی از آزادی درون من نبود و همینطور خوشحالی!
براش استرس میکشیدم و میوفتم خب همینه دیگه و تظاهر میکردم که منم خوشحالم و آزاد
مثل بچه ای که با دوستاش میخواد بره اردو و درحالی که دوستاش دارن خوش میگذرونن و فکر خودشونن ولی اون بخاطر شرایطش عذاب وجدان و استرس داره و نمیتونه در اصل بچگی کنه
راحیل |Rahil
به زندگی یسری افراد که نگاه میکنم حس میکنم زندگی نکردم تمام اون اتفاقایی که براشون افتاده و بابتش خو
نمیدونم کسی میفهمه چی میگم یا نه ولی خب.
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_azimka&btn=برای.راحیل
بچه ها پاشید بیاید باهام حرف بزنید فکر نکنم دارم با دیوار حرف میزنممم
راحیل |Rahil
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_azimka&btn=برای.راحیل بچه ها پاشید بیاید باهام حرف
بیاید باهم حرف بزنیم آشنا شیم🛐🛐🛐
هدایت شده از _مبی.نآ؛
ولی من تا ابد تو حسرت یه عشق پاک،مثل عشق یاسمنو حامد میمونم :))
راحیل |Rahil
ولی من تا ابد تو حسرت یه عشق پاک،مثل عشق یاسمنو حامد میمونم :))
اَه نتونستم این قسمتشو ببینم 🥲