eitaa logo
راحیل |Rahil
45 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
127 ویدیو
0 فایل
in the name of God همون راحیل سابق:)))) https://eitaa.com/nashenasRahil جایی که ناشناسا میرن 🎀 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_azimka&btn=برای.راحیل ناشناس⭐
مشاهده در ایتا
دانلود
خواهر من پیش بینیش اینکه یه جا رو زدن از کانال های خبر هم جلو زده مخصوصا بعد از ساعت 12 شب
الان بنظرتون سریالم رو قسمت 9 مشو شروع کنم یا بخوابم؟
راحیل |Rahil
الان بنظرتون سریالم رو قسمت 9 مشو شروع کنم یا بخوابم؟
منکه میدونم همتون خوابید و من دارم الان برای دیوار حرف میزنم ولی حوصلم سر رفته
من تهش از دل درد میمیرم
من همیشه به اونی وفادار میمونم که سهم بستنیش رو بهم میده
با این روندی که داره تو ناشناس پیش میره و تقریبا همه پیام ها توی یه طیفه من تصمیم گرفتم به طور کلی درمورد این موضوع صحبت کنم و بعد از اون دیگه به این بحث خاتمه بدیم تا بیشتر از این کدورت پیش نیاد من تو این کانال بیشتر سعی ام این بود که یه آگاهی رو برسونم ولی خب وقتی که میبینم یسری افراد با فوش دادن و بی احترامی و بی دلیل و منطق تو ناشناس حرف میزنن کاری از دست من دیگه بر نمیاد از این به بعد هم در ناشناس هر پیامی که دوباره درمورد این حرف ها بود نمیزارم چون اصلا قصد کانال من روزمرگی و زندگی خودم بود و یسری اعتقاداتم که برای خودم محترمه. همه ی این بی احترامی ها از اون جایی شروع شد که شروع کردند به رهبر و نظام و اعتقاد و عقیده بی احترامی کردن که اینکار باب همه ی این بحث هارو باز کرد که نمیشد در برابرش سکوت کرد. عقیده من بسته به این نظام و انقلابه که این عقیده رو با تمام آگاهی و با دلیل و منطق بدست آوردم نه اینکه کسی بخواد با بی‌احترامی و زور بخواد به من تحمیل کنه. اگه دارید بخشی از شخصیت و بخش کوچکی از زندگی من رو توی این کانال می‌بینید قطعا بخشی از اعتقادات من رو هم می‌بینید که الان بخشی ااز شخصیت من رو شکل داده. زمانه ای که الان ما داریم داخلش زندگی می‌کنیم پیدا کردن حق از باطل از همه وقت ها آشکار تر و مشخص تر شده. رهبری که موند داخل خانه اش و کشورش بدون اینکه به پناهگاه ها بره و درحالی که داشت به ملتش خدمت می‌کرد شهید شد و جانش رو فدای ملت و میهنش کرد و قطعا کسانی که الان هنوزم دارند به رهبر معظم انقلاب بی احترامی می‌کنند بخشی از حتی زندگی خود رهبر رو نمیدونند و حتی کارهایی که کردند رو یادشون نیست و یک کتاب درمورد این نظام نخوندند. و هنوز که هنوزه وقتی چندین بار دروغگو بودن شبکه های مثل ایران اینترنشنال ثابت شده هنوز به اونها تکیه کردند و شعار آزادی میدن وقتی که شاهشون در زمان پهلوی خیلی اشکار در مصاحبه به زن ها توهین می‌کرد و می‌گفت آنها کاری نمی‌توانند بکنند و حتی بخشی از صحبت های آقای خامنه ای درمورد زنان و حتی برخوردشون با زنان رو گوش نکردند و ندیدند. شعارشون انسانیته ولی کلمه ای درمورد اینهمه دختر و پسر که کشته شدند نمیگویند و حتی خوشحالی می‌کنند و هلهله می‌کشند. تا حالا با خودشون فکر نکردند ترامپی که می‌خواست براشون آزادی بیاره چرا باید مدرسه و منطقه مسکونی بزنه کشتن 170 تا دانش آموز براتون آزادی آورد؟ نمیدونن اگه همین سپاهیان و.. الان نبودند الان آمریکایی و اسرائیلی و هر بنی بشری الان تو ایران داشت راه می‌رفت و قضیه جزیره اپستین رو تو ایران اجرا می‌کرد. حرفام رو زدم و اگه کسی دوست داره که با من بمونه که خوشحال میشم و اگه کسی هم علاقه ای به این موضوع نداره خب به امید دیدار.
هدایت شده از - 𝗛appy Teenager-
27.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 زنان قبل از انقلاب آزادتر بودند؟ تیک‌تاکر آمریکایی در ویدئویی آمار تحصیلات زنان ایرانی در زمان حکومت پهلوی و جمهوری اسلامی را با هم مقایسه می‌کند. 🇮🇷🇮🇷👇 @Honarmand_enghalabi
همه ناشناس هاهم پاک شد.
اون خانمی که تو ناشناس گفتی سریال چینی هم میبینی؟ دوست دارم ببینم ولی نه هنوز ندیدم
هدایت شده از سمفونی زندگان
کابوس اصلی؟ حاضر شدن سر کلاس مجازی.